وضعیت عارف و روحانی در نظرسنجی های اخیر

علی  اکبر اولیاء چهره نزدیک به محمدرضا عارف در گفتگو با آریا تاکید کرد: طی دو روز اخیر در نظر سنجی ها آقای عارف آرای بیشتری نسبت به حسن روحانی اخذ کرده است.

وی افزود: از آنجایی که اصلاح طلبان این  روزها کاندیداتوری حسن روحانی و عارف را موجب شکسته شدن آرای خود می دانند و معتقدند این موضوع  می تواند احتمال موفقیت اصلاح طلبان را کاهش دهد بنابراین بهتر می دانند یکی از این دو کاندیداها به نفع دیگری از رقابت کناره گیری کند.

این فعال سیاسی ادامه داد: بنده معتقدم با توجه به در خواست اصلاح طلبان که اجماع برسریک کاندیدا است باید تا چند روز آینده صبر کنیم  بینیم میزان رای  آقایان حسن روحانی و عارف در نظر سنجی ها چه وضعیتی پیدا می کند و کدام یک حاضر می شوند به نفع دیگری کنار بکشند.

وی افزود: من از تصمیم آقای عارف برای کناره گیری اطلاعی ندارم اما برآوردها این را نشان می دهد  که پس ازمناظره تلویزیونی ایشان نسبت به آقای حسن روحانی موقعیت بهتری دارد.

اولیاء تاکید کرد: از آنجایی که گروههای اصلاح طلب خواهان کناره گیری یکی از این دو گزینه هستند بنابراین آقایان حسن روحانی و عارف نمی توانند نسبت به این درخواست بی تفاوت باشند هرچند ما شانس آقای عارف را در دو روز اخیر بیشتر دیده ایم.

نوشته وضعیت عارف و روحانی در نظرسنجی های اخیر اولین بار در ممتازنیوز، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.