وطنخواه:‌ امیدوارم رویانیان در پرسپولیس بماند

۲۱اردیبهشت،

رضا وطنخواه دربارهٔ انتخاب سرمربی پرسپولیس اظهار کرد: در جلسه اولی که در کمیته فنی داشتیم، قرار بود گل‌محمدی برای فصل بعد به باشگاه برنامه بدهد که متاسفانه از سمت خود استعفا کرد. بعد از این موضوع گزینه‌هایی را برای هدایت باشگاه در نظر گرفتیم که به سه دسته تقسیم می‌شدند. مربیانی که از خانواده پرسپولیس می باشند، مربیان داخلی دیگری که در تیم‌های خود موفق بوده‌اند و مربیان خارجی این سه دسته را تشکیل می‌دادند.

به گزارش ایسنا ، وی ادامه داد: نهایتا تا فردا مربی پرسپولیس مشخص می‌شود که فکر می‌کنم از قدیمی‌های باشگاه باشد. امیدوارم مربی بعدی هرچه سریع‌تر کار خود را آغاز کند و بازیکنان مورد نظر هم به تیم جذب شوند تا در فصل جدید پرسپولیس با وضعیت بهتری در لیگ حضور پیدا کند و سبب خوشحالی هواداران شود.

وطنخواه با اشاره به اینکه گل‌محمدی عملکرد خوبی در پرسپولیس داشت، گفت: گل‌محمدی برای پرسپولیس زحمات زیادی کشید و تیم را از رده دوازدهم به هفتم آورد اما در آن روز به خصوص که سرنوشت‌ساز بود، نیاز به چند دستیار خبره داشت تا به او کمک کنند که این اتفاق نیفتاد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس دربارهٔ زمزمه‌های رفتن رویانیان از این باشگاه گفت: به نظر من تغییرات مدیریتی در پرسپولیس در چند سال قبل بیش از حد بوده است. رویانیان در ۱۰ – ۲۰ سال اخیر یکی از بهترین مدیران کشور بوده و همواره دلسوزانه کار کرده است. امیدوارم در پرسپولیس بماند و بتواند به نحو احسن کارش را ادامه دهد. باشگاه پرسپولیس پرطرفدارترین در آسیاست و نمی‌دانم که مسئولان امر در چه فکری می باشند. امیدوارم تغییری در مدیریت پرسپولیس صورت نگیرد.

وطنخواه دربارهٔ شرایطی که از سوی برخی پیشکسوتان برای مربی پرسپولیس ایجاد می‌شود، گفت: رویانیان جمله‌ای گفت مبنی بر این‌که پیشکسوتان پرسپولیس با هم اجماع ندارند و به نظر من این حرف درست است. بعضی از قدیمی‌های این باشگاه توقع نابه‌جایی دارند. خود من ۱۰ سال در پرسپولیس بازی کردم و این پرسپولیس بود که سبب شد مربی تیم ملی باشم و بتوانم در خارج مربیگری کنم. حالا قرار است یک نفر سرمربی باشد و سه چهار دستیار هم در کنار او خواهند بود اما بعضی از پیشکسوتان به مربی فشار می‌آورند. ما باید به هر کسی که انتخاب می‌شود، احترام بگذاریم و بدون چشم‌داشتی از او حمایت کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.