وعده تازه: افزایش خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان و البته افزایش کسر از حقوق

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از افزایش خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد و گفت: در سال جاری قصد داریم علاوه بر افزایش مبلغ، سطح خدمات بیمه تکمیلی را نیز افزایش دهیم.
علی اکبر خبازها افزود: سال گذشته با بیمه دی برای استفاده بازنشستگان از خدمات درمانی و بستری قرارداد منعقد شد و امسال نیز به احتمال زیاد با همین بیمه قرارداد خواهیم بست.

وی با اشاره به اینکه برای ارائه خدمات بیشتر به بازنشستگان باید مبلغ بیشتری نیز از حقوق آنان کسر شود، تاکید کرد: سال گذشته ماهانه ۶ هزار و ۷۰۰ تومان از حقوق بازنشستگان کسر می شد و متناسب با این مبلغ نیز بازنشستگان از خدمات درمانی بهره مند می شدند.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گفت: با توجه به اینکه بازنشستگان از خدمات ارائه شده توسط بیمه رضایت کامل نداشتند به همین دلیل در سال جاری قصدداریم در قرار داد با بیمه تکمیلی خدمات بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

به گفته خبازها، طبیعتا با افزایش خدمات، مبلغ بیشتری نیز از حقوق بازنشستگان کسر خواهد شد که البته بزودی میزان آن اعلام می شود.

وی اظهار داشت: پس از بررسی شرایط بیمه تکمیلی، به بازنشستگان اعلام می کنیم تا در صورت تمایل از این خدمات بهره مند شوند.

خبازها با اشاره به اینکه در حال حاضر یک میلیون و ۵۰۰ هزار بازنشسته در سراسر کشور تحت پوشش تامین اجتماعی بوده و از خدمات بیمه تکمیلی استفاده می کنند، افزود: جزئیات و نرخ جدید بیمه تکمیلی در آینده نزدیک به بازنشستگان اطلاع رسانی خواهد شد.
۴۷۳۰۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.