وقتی کودک ۱۱ ساله امنیت المپیک لندن را به چالش می کشد

سفر هوایی کودکی ۱۱ ساله بدون گذرنامه، بلیط و کارت پرواز از فرودگاه منچستر انگلیس به رم در ایتالیا امنیت مسابقات المپیک را به چالش کشید و مسئولان فرودگاه منچستر را دچار دردسر کرد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، این اقدام در آستانه برگزاری مسابقات المپیک لندن مقامات مسئول انگلیس را به شدت تحت فشار قرار داده است و هم اکنون تحقیقاتی در مورد چگونگی این اقدام در حال انجام است.

جان گرینوی سخنگوی فرودگاه منچستر گفت: تحقیقات ابتدایی مشخص کرده است که این کودک بدون هیچ مدرکی از بخش کنترل مرزی و بخش کنترل بلیط عبور کرده است.

اشتباه مسئولان فرودگاه منچستر اینگونه فاش شد که در میانه پرواز سرنشینان هواپیما از تنها بودن این کودک ابراز نگرانی کردند.

منچستر در شمال انگلیس میزبان بخش هایی از مسابقات المپیک در استادیوم الدترافورد و گردشگران و تماشاچیان المپیکی است.

راسل کرایگ مدیر بخش ارتباطات فرودگاه منچستر، گفت: فرودگاه کارمندان زمینی چهار بخشی را که این کودک توانست بدون مدرک از آنها عبور کند،فعلا تعلیق کرده است.

وی با اشاره به اینکه این تحقیقات شامل جزئیات زیادی است و ارتباطات با شرکت هوایی که این کودک با آن سفر کرده است، ادامه دارد، گفت: ممکن است با روشن شدن جزئیات این تحقیقات کارمندان دیگری نیز مجازات شوند.

این رویداد در آستانه برگزاری مسابقات المپیک امنیت برگزای مسابقات را زیر سوال برده است؛

از این رو جاستین گرینینگ وزیر ترابری انگلیس خواستار گزارش فرودگاه منچستر شده است.

مسافرانی که از فرودگاه منچستر پرواز می کردند، می گویند این رویداد نشان دهنده ضعف اقدامات و تدابیر امنیتی در نزدیکی برگزاری مسابقات المپیک است.

مقامات فرودگاه منچستر هنوز در مورد انگیزه این کودک مطلبی را اطلاع نداده اند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.