ولاتکو دالیچ: فردا آخرین فرصت ماست

۱۹فروردین۱۳،

سرمربی الهلال می‌گوید بازیکنانش را از لحاظ روحی برای بازی فردا آماده کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرمربی الهلال در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر استقلال دربارهٔ این دیدار گفت: فردا کار سختی داریم. ما بازی اول را شکست خوردیم و تلاش می‌کنیم، فردا بازی را جبران کنیم. ما در دیدار رفت بازی خوبی را برابر استقلال به نمایش نگذاشتیم و از فرصت‌ها خوب استفاده نکردیم. ما برای صعود نیاز داریم که فردا نتیجه خوبی به دست بیاوریم و قطعا با دست پر باید از آزادی خارج شویم.

او در پاسخ به سوالی دربارهٔ مشکلات احتمالی ورود این تیم به فرودگاه در تهران گفت: این مساله در حیطه کاری من نیست، اما زمان بسیاری در فرودگاه معطل شدیم که این موضوع سبب خستگی ما شد. با این حال تیم من برای بازی فردا آماده است و سبب تاخیر در کنفرانس امروز نیز همین معطلی ما بود.

سرمربی الهلال در پاسخ به این سوال که چقدر تیمش آمادگی رویارویی با تماشاگران پرشمار استقلال را برای بازی فردا دارد، اظهار داشت: من با بازیکنانم صحبت کردم و این آخرین فرصت ما برای صعود است و باید بازی را ببریم و یا حداقل یک امتیاز به دست آوریم.

او در پایان در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت مصدومان و محرومان تیمش در بازی فردا گفت: دو بازیکن مصدوم داریم که فردا در بازی حضور نخواهند داشت و در حال حاضر در عربستان حضور دارند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.