ولاسکو : ما یک تیم هستیم ، همه باید تشویق شوند/ بچه هنوز در دفاع مشکل دارند

۰۱ تیرماه ۱۳،

ورزش > والیبال – خولیو ولاسکو می گوید تیمش یک پیروزی بزرگ را بدست آورده .

به گزارش خبرگزاری ممتازنیوز ؛ خولیو ولاسکو می گوید شاگردانش از بازی با صربستان درس های بسیاری یاد گرفتند. ولاسکو بعد از پیروزی تیم ملی برابر صربستان گفت:« بازی خوب و بزرگی بود. از این پیروزی بسیار خوشحالم . این موفقیت را به مردم و بازیکنانم تبریک می گویم. قبل از بازی وقتی با بچه ها حرف می زدم دیدم بسیار پخته تر از قبل شدند. مربی هر قدر هم برای بازیکنش حرف بزند به اندازه مسابقه ای از این دست برایش یادگیری به همراه ندارد. بچه های ما از این بازی ها بسیار درس گرفته اند. ما در دفاع هنوز مشکل داریم. این کاملا مشهود بود اما در حمله بهتر بودیم. بچه ها بسیار خوب با هم رقابت داشتند اما رقابتی در خدمت تیم برای قرار گرفتن در ترکیب .»

او دربارهٔ قائمی گفت:« ما قائمی را از دست دادیم. این ضربه بزرگی برای یک تیم است اما بچه ها توانستند جای خالی او را پر کنند و جای خالی اش بسیار به چشم نیامد. ما بازی اول را با دو امتیاز کمتر به حریف باختیم اما این بار برنده شدیم و این برد یک برد بزرگ برای والیبال ایران است. صربها ۳ هفته متوالی را خارج از خانه بازی کردند . اول در روسیه بعد کوبا و حالا هم ایران بودند ما باید از آنها یاد بگیریم و از بازی خارج خانه وحشت نداشته باشیم. این بار توبت ماست به سفرهای دور برویم . اول بازی با ایتالیا که تیم بزرگی است. بعد هم بازی با کوبا . دو بازی بزرگ و حساس که بسیار مهم می باشند. ما باید برویم و از حریفان نترسیم و به دنبال کسب امتیاز باشیم. من همیشه به بچه هایم ایمان دارم. نکته جالب اینجاست که تیم ملی در بازگشت از کوبا یک روز هم تاخیر دارد و ما در کمترین فاصله تا بازی با آلمان به تهران می رسیم . این هم به هر حال شکلی از رقابت است و ما باید خودمان را آماده کنیم.»

ولاسکو در پایان گفت:« مردم مدام مرا تشویق می کنند اما من می گویم این فقط یک نفر نیست. ما یک تیم هستیم. من می گویم دستیارانم عالی می باشند و در کنار بازیکنان از دل و جان تلاش می کند و همه تیم لایق تشویق است.»

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.