ولایتی ثبت نام کرد

روز پنجم ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
پس از ثبت نام غلامعلی حداد عادل و محمدباقر قالیباف سرانجام نوبت به علی اکبر ولایتی دبیرکل مجمع بیداری اسلامی رسید تا در آخرین ساعات ثبت نام برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری راهی وزارت کشور شود.

به گزارش مهر، علی اکبر ولایتی دبیرکل مجمع بیداری اسلامی در آخرین روز ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزرات کشور شد.

ولایتی متولد  ۱۳۳۲ در شهر قم و متخصص اطفال در مرکز طبى کودکان دانشگاه تهران و فوق تخصص بیمارى‌هاى عفونى را در دانشگاه جان هاپکینز آمریکا است.

وی مدت ۱۶ سال، در دوره‌هاى ریاست‌جمهورى حضرت آیت‌الله خامنه‌اى و  هاشمى رفسنجانى، به عنوان وزیر خارجه خدمت کرد و از این نظر، پرسابقه‌ترین وزیر جمهورى اسلامى ایران به شمار مى‌آید. همچنین ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام،عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و دبیرکل مجمع بیداری اسلامی است.

ولایتی یکی از اعضای ائتلاف برای پیشرفت است که اخیرا در سخنرانی های خود تاکید داشته است: اعضای ائتلاف برای پیشرفت هر سه برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می کنند ؛ اما در نهایت یک نفر از این ائتلاف برای رقابت نهائی انتخاب خواهد شد.

این عضو ائتلاف برای پیشرفت در مورد ملاک انتخاب کاندیدای این ائتلاف گفته است: نظرسنجی به همراه نظر جامعتین و علما در انتخاب گزینه نهائی تاثیرگذار خواهد بود.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.