ولایتی: یک خبر مهم توجه کنید! تا آخر در صحنه می‌مانم

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
آخرین همایش انتخاباتی ولایتی عصر ۲۲ خرداد ماه در سالن شهید افراسیابی و با حضور تعدادی کثیری حامیان این کاندیدای ریاست جمهوری برگزار شد.

مهر نوشت: آخرین همایش انتخاباتی علی اکبر ولایتی در سالن شهید افراسیابی ورزشگاه شیرودی عصر ۲۲ خرداد ماه با حضور جمعی از اعضای ستاد انتخاباتی وی، جمعی از اعضای موتلفه اسلامی و علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و هوادارنش برگزار شد.

این همایش قرار بود از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار شود . ولایتی ساعت ۲۰ وارد ورزشگاه شد و همایش با تاخیر ۲ ساعته آغاز شد. همچنین قبل از ورود ولایتی به سالن بیانیه جمعی از خودروسازان، پزشکان و جمعی از آزادگان کشورمان در حمایت از این کاندیدا در یازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری قرائت شد با ورود ولایتی به سالن حاضران او را با شعارهایی همچون صلی علی آل محمد ناجی کشور، آمد ابوالفضل علمدار ولایتی نگهدار، ولایتی برتر است مشاور رهبر است سر دادند.

در ادامه این همایش نیز ولایتی در واکنش به بعضی از شایعات مبنی بر کناره گیریش از انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شایعه عارضه قلبی‌اش خطاب به حاضران گفت: یک خبر مهم توجه کنید! یک خبر مهم توجه کنید! یک خبر مهم توجه کنید! علیرغم همه شایعات و بی اخلاقی‌ها در عرض این چند روز به بنده شده تا آخر به عنوان داوطلب در صحنه باقی خواهم ماند.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.