ونگر:از موقعیت فعلی‌مان در لیگ خیلی ناراحتم

۳۰م دیماه ،

به گزارش خبرآنلاین؛ او بعد از بازی نتوانست ناراحتی خود را بابت قضاوت «مارتین اتکینسون» پنهان کند. ونگر و تیمش باز هم به یکی دیگر از تیمهای بزرگ لیگ برتر باختند، آنها در این فصل در تقابل با پنج تیم برتر لیگ، تنها یک بار برنده شده‌اند. سرمربی فرانسوی آرسنال بعد از باخت ۲-۱ تیمش برابر چلسی اعتقاد داشت که قبل از گل اول چلسی که توسط خوان ماتا زده شد، روی فرانسیس کوکولین خطا شده بود و روی گل دوم آبی ها هم «رامیرس» خودش را روی زمین انداخته و یک پنالتی برای تیمش گرفته. در واقع ونگر معتقد است که هر دو گل چلسی باید مردود اعلام می شده. آرسنال در نیمه اول این بازی به شدت ضعیف کار کرد اما ونگر به جای انتقاد از بازیکنانش، عملکرد داور را زیر سئوال برد: «داور امروز خیلی خطا گرفت و برخوردهایی که به مراتب ساده تر از خطا روی کوکولین بودند را خطا گرفت. این ناراحت کننده است. منظورم این نیست که ما نباید در این بازی گل می خوردیم اما اینگونه تصمیمات در بازیهای بزرگ تاثیر زیادی دارند.»

در صحنه پنالتی‌ای که برای چلسی به دست آمد، شچسنی دروازه بان آرسنال روی رامیرس خطا کرد. ونگر در این مورد می گوید از اینکه داور بازی، شچسنی را اخراج نکرده «شگفت زده» شده چرا که اگر تصمیم گرفته که پنالتی بگیرد باید بازیکنی که موقعیت تک به تک را گرفته اخراج می کرده: «مشخص بود که داور در تصمیمش تردید داشت وگرنه باید دروازه بان ما را اخراج می کرد. اما کاملا مشخص بود که خطا نبود و به نظر من او می توانست یک کارت زرد هم به رامیرس بدهد.»

با این وجود ونگر از بازیکنانش هم بابت این شکست نمی گذرد. آنها هفته قبل هم مغلوب منچسترسیتی شده بودند، در آن بازی هم آرسنال آغاز ضعیفی داشت و خیلی زود ازحریف گل خورد: «ما دوباره مثل دیدار هفته قبل با منچسترسیتی بازی را آغاز کردیم، خوب دفاع نکردیم و به آنها فضای زیادی دادیم. در نیمه اول اصلا خوب کار نکردیم اما در نیمه دوم به مراتب خطرناک تر بودیم، با ذهنیتی متفاوت. متاسفانه ما از کرنرها، ضربات آزاد و موقعیتهایی که ایجاد کردیم هیچ استفاده ای نبردیم. به همین دلیل بازی را واگذار کردیم. موقعیتی که در جدول لیگ داریم من را بسیار ناراحت می کند و هضمش برایم سخت است.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.