ویاس بواس: رونی نباید پنالتی بزند

۳۰م دیماه ،

به نقل از ساکرنت، وین رونی در دیدار تکراری جام حذفی منچستریونایتد برابر وستهام که به پیروزی یک بر صفر شیاطین سرخ انجامید، یک گل وارد دروازه حریف کرد و یک پنالتی را نیز از دست داد.

به گزارش فارس،در آستانه دیدار تاتنهام و منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس، سرمربی اسپرز اعلام کرده ترس زیادی از حضور این بازیکن در ترکیب حریف دارد. آندره ویاس بواس تاکید کرده اگر در جریان دیدار تیمش با یونایتد، تیم حریف صاحب ضربه پنالتی شود، رونی نباید ضربه پنالتی را بزند.

ویاس بواس سپس در مورد مشکل مشابه رادامل فالکائو، مهاجم کنونی اتلتیکو مادرید در دوران حضور در پورتو با وین رونی صحبت کرد.

وی در این زمینه گفت: نمی‌دانم چرا، ولی فالکائو نیز در پورتو مشکل مشابهی با رونی داشت. شاید به این دلیل که هیچ مدافعی جلوی وی نبود تا وی را دریبل کند و بخواهد حرکت بازیکنی را پیش بینی نماید. او فقط دروازه‌بان را روبروی خود می‌دید. دویدن به سمت توپ و ضربه زدن به آن ممکن است چنین چیزی را پدید آورد.

ویاس بواس در ادامه گفت: زمانی که هدایت پورتو را به عهده داشتم، به همین دلایل فالکائو را از زدن پنالتی در این تیم منع کردم و بازیکن دیگری را به جای وی مامور زدن پنالتی‌ها کردم. هالک پنالتی‌ها را می‌زد. تعدادی از آنها را از دست داد ولی خیلی‌ها را تبدیل به گل کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.