ویدال به هواداران یووه: دارم می یام!

  آرتور که در دیدار تیم ملی کشورش از ناحیه کشاله ران دچار آسیب دیدگی شد به نظر میرسد خود را هر طوری شده به دیدار سوپرکاپ برابر تیم ناپولی خواهد رساند. آرتور ویدال در مصاحبه ای با تلویزیون ملی شیلی پاسخگوی سوالات مجری برنامه اختصاصی این کانال شد. “ بعد از دیدار کوپا ایتالیا در شهر رم که مقابل ناپولی بازی را واگذار کردیم، همه درک کردند که کونته به هافبک ها اعتقاد عجیبی دارد.

این دلیلی بود که تیم پویایی کمتری در بعضی از بازی ها داشت. بازی های فشرده برایم بسیار سنگین بود و اکنون رنج و درد آن با یک مصدومیت جدی همراه شده است. ”

آرتور ویدال همچنین در دو بازی در مقدماتی جام جهانی برزیل، دچار مصدومیت شده بود. که فرناندو فلسویچ مدیر برنامه های او هرگونه مشکلی را رد کرده بود. اما کینگ آرتور در این باره میگوید: ” اکنون مشکل جدی تر شده است. در آن بازی ها هم مصدومیت وجود داشت اما جدی نبود. اکنون به تورین برگشته ام و میخواهم در تمرینات پیش فصل در کنار تیم باشم. ”

 آرتور ویدال درباره حضور در دیدار سوپرکاپ ایتالید گفت: ” من به کلینک پزشکی رفتم تا مراحل ریکاوری را پشت سر بگذارم، همه چیز به خوبی سپری شد و به مراحل آخر ریکاوری خود رسیده ام. ۱۲ آگوست بازی حساسی پیش رو داریم و باید در بیجینگ دوباره مقابل ناپولی قرار بگیریم. من میخواهم با تلاش خودم به این بازی برسم و نمایش خوبی داشته باشم. سپس بعد از سوپرکاپ، به سری آ و لیگ قهرمانان فکر میکنم. “


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.