ویسی:همه تمرکزمان روی استقلال است

۲۷ آبان ،

عبدالله ویسی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ملوان، گفت: تیم ما یک روز سخت را با موفقیت پشت سر گذاشت، بازی کاملا تاکتیکی بود و توانستیم مزد زحمات‌مان را بگیریم، مقابل تیمی که در ۴ هفته قبل ۳ بازی خارج از خانه را با برد پشت سر گذاشته و در مجموع ۱۲ امتیاز کسب کرده به برتری رسیدیم. ملوان تیم پرقدرت و سخت‌کوشی است، خوشحالیم توانستیم آنها را ببریم و از آن شرایط بد خارج شویم.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه به نظر می‌رسد تیم او سازمان دفاعی بهتری پیدا کرده، اظهار داشت: در تعطیلات روی مسائل تاکتیکی و دفاعی به خوبی کار کردیم. خوشبختانه امروز در حالت دفاعی بسیار خوب بودیم و وقتی توپ در اختیار ما نبود بسیار منسجم و با برنامه کار کردیم خوشحالم که دیگر آن اتفاقات قبل نیافتاد.

سرمربی تیم پیکان در مورد دیدار بعدی تیمش مقابل پیکان، خاطرنشان کرد: همه بازی‌ها شرایط و سختی خودش را دارد، بازی ما با ملوان بسیار مهم بود اما این بازی تمام شده و دیگر به آن فکر نمی‌کنیم. تمام تمرکزمان به بازی آینده برابر استقلال است و تلاش می‌کنیم در این دیدار نیز نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

ویسی در مورد اینکه سرمربی تیم ملوان اعلام کرده پیکان با خوش‌شانسی به پیروزی رسیده است، گفت:‌بعد از بازی ایران و ازبکستان، سرمربی تیم ملی ازبکستان صحبت بسیار قشنگی کرد. او در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران که گفته بود آنها با خوش شانسی برده‌اند، گفت: تیم خوش شانس تیمی است که قوی‌تر باشد. امروز ما ۳ امتیاز را گرفتیم و اگر هم خوش شانس بودیم لطف خدا بوده است شانس لیاقتی است که خدا به بنده‌هایش می‌دهد، خدا کند همیشه این اتفاق برای ما بیفتد، البته ما خیلی تاکتیکی کار کردیم و مطمئن باشید اگر کارشناسان بازی امروز ما را ببینند این مسئله را اذعان می‌کنند.

سرمربی تیم پیکان در مورد اینکه آیا همچنان از کارلوس کی‌روش حمایت می‌کند، تاکید کرد: ‌این سوالی است که خوشبختانه و یا متاسفانه از من زیاد می‌کنند، من طرفدار تیم ملی هستم. اگر مربی خارجی یا هر انسان دیگری هم سرمربی تیم ملی بود به دلیل حمایت از تیم ملی او را حمایت می‌کردم. هیچ‌گاه عِرق ملی خودم را نمی‌فروشم. وظیفه همه حمایت از تیم ملی برای رسیدن به یک فضای با آرامش است. باید کمک کنیم تا شرایط صعود به جام جهانی هموار شود.

وی در مورد اینکه آیا همچنان به صعود تیم ملی به جام جهانی امیدوار است، گفت:‌اگر تلاش کنیم، مطمئنا دست خدا را می‌بینیم و هیچ چیز غیر ممکن نیست.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.