ویلانووا: زندگی در لیگ هنوز جریان دارد

۲۱اردیبهشت،

تیتو ویلانووا بر این باور است که لیگ همچنان اهمیت فراوانی دارد؛ هرچند شاگردانش از آغاز فصل فاصله خود را با سایر تیم‌ها افزایش دادند.

به گزارش فارس ، سرمربی بارسلونا اظهار داشت: معتقدم در لیگ هنوز زندگی جریان دارد. نیم‌فصل اول چشمگیری داشتیم که به نظر می‌رسید مدت‌ها قبل قهرمانی را به دست آورده‌ایم اما رئال مادرید در نیم فصل دوم واقعا خوب کار کرد و اگر کمی کوتاه می‌آمدیم ممکن بود به مشکل بر بخوریم. مقابل رئال مادریدی جنگیدیم که گفته می‌شد بهترین تیم تاریخ این باشگاه بوده است. تیمی که در یک لیگ ۱۰۰ امتیاز کسب کرده بود.

بارسلونا امشب در ویسنته کالدرون مقابل اتلتیکو مادرید به میدان خواهد رفت. اتلتیکو میزبان بارسلونا خواهد بود اما ذهن بازیکنان این تیم درگیر فینال کوپا‌دل‌ری است که جمعه در سانتیاگو برنابئو مقابل رئال مادرید برگزار خواهد شد. احتمالا سیمئونه به چند تن از شاگردانش استراحت خواهد داد و ویلانووا در این باره گفت: من نمی‌دانم. دعوت بازیکنان به این مسابقه سخت است. در این زمان بهتر است به آنها بازی دهد زیرا آنها برای بازی جمعه در شرایط بدنی بهتری قرار خواهند گرفت و روی برخی نباید ریسک کند تا از مصدومیت‌های احتمالی جلوگیری کند اما هر بازیکنی که در این مسابقه به میدان برود، اتلتیکو تیم خوبی است.

وی در خصوص احتمال رسیدن به رکورد ۱۰۰ امتیاز در یک لیگ که رئال فصل قبل به دست آورد، تأکید کرد: کسب ۱۰۰ امتیاز به خودی خود افتخار نیست اما اکنون که ما در میان هفته بازی نداریم، با شرایط خوبی در مسابقات‌مان حاضر می‌شویم. اگر شانس داشته باشیم، این رکورد را به دست می‌آوریم.

ویلانووا همچنین اعلام کرد: مسی هفته بسیار خوبی را پشت سر گذاشت؛ او در سطح بسیار بالایی تمرین می‌کند. مسی از لحاظ تئوری برای بازی کردن در ۹۰ دقیقه کامل آماده است. هدف ما قهرمانی در لیگ است و اگر بعد از آن بتواند به رکورد ۵۰ گل برسد؛ برای او بسیار بهتر خواهد شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.