ویندوز فون ۸ عامل بد اقبالی ویندوز ۸ شد

۲۶فروردین۱۳، خبرگزاری‌ها- مشکل فروش دستگاه‌های مجهز به ویندوز ۸ مربوط به سیستم‌عامل ویندوز ۸ نمی‌شود و باید این مشکل را مربوط به سیستم‌عامل ویندوز فون ۸ یعنی نسخه موبایلی آن دانست.

مرکز تحقیقاتی گارتنر اعلام کرد مشکل فروش دستگاه‌های مجهز به ویندوز ۸ مربوط به سیستم‌عامل ویندوز ۸ نمی‌شود و باید این مشکل را مربوط به سیستم‌عامل ویندوز فون ۸ یعنی نسخه موبایلی آن دانست.

به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌ورلد، “میکاکو کیتاگاوا”(Mikako Kitagawa) از تحلیلگران گارتنر توضیح داد با توجه به اینکه کاربران در حال گذار از رایانه‌های شخصی به رایانه‌های لوحی می باشند، احتمال خرید رایانه لوحی با رابط کاربری و ابزارهای مشابه برای آن‌ها بیشتر است.

بر این اساس می‌توان گفت برای کاربرانی که از گوشی هوشمند مجهز به سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کند احتمال بیشتری وجود دارد که سراغ رایانه لوحی اندرویدی بروند و کاربرانی که از ویندوز فون ۸ استفاده می‌کنند، بیشتر احتمال دارند که رایانه لوحی مجهز به این سیستم‌عامل را خریداری کنند.

اما از آنجایی که در عرصه رقابتی ویندوز فون ۸ عقب‌تر از اندروید و آیفون قرار گرفته است، این فرآیند بر فروش جهانی ویندوز ۸ و رایانه‌های شخصی اثر گذاشته است و اگر روزی شاهد افزایش محبوبیت ویندوز فون ۸ بین کاربران باشیم، خواهیم دید که

فروش جهانی رایانه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۸ هم افزایش می‌یابد.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.