وینگادا پیشنهاد پرسپولیسی‌ها را نپذیرفت

۱۴اردیبهشت،

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای فینال جام حذفی مقابل سپاهان از نلو وینگادا دعوت کردند که به تهران سفر کند اما سرمربی سابق قرمز‌پوشان ضمن عذرخواهی از پرسپولیسی‌ها اعلام کرد که به مناسبت تولد همسرش به تهران نخواهد آمد.

به گزارش فارس،وی از مسئولان باشگاه پرسپولیس و روابط بین‌الملل تشکر کرد و اعلام کرده در آینده‌ای نزدیک به تهران سفر خواهد کرد تا دیداری با مسئولان باشگاه نیز داشته باشد.

*با توجه به اینکه قرار است دیدار فردا پرسپولیس و سپاهان از شبکه ۳ پخش شود مسئولان فوتبال برتر در صدد بودند تا از فرشید طالبی که به دلیل اخراج در بازی قبل نمی‌تواند سپاهان را همراهی کند و مهرداد پولادی که به دلیل مصدومیت بازی فردا را از دست داده به عنوان کارشناس استفاده کنند اما پولادی به دلیل وضعیت شدید مصدومیتش از حضور در این برنامه عذرخواهی کرد.

*همچنین مهدی مهدوی‌کیا که مقرر شد خداحافظی او به جای بازی پرسپولیس و سپاهان در فینال جام حذفی در بازی مقابل هامبورگ انجام شود از پیشنهاد جدید پرسپولیسی‌ها استقبال کرد.

مهدوی‌کیا اعلام کرده که در صورت بودن یا نبودن در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس برای تماشای فینال جام حذفی به ورزشگاه آزادی خواهد رفت.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.