ویرایش تازه شاهنامه مسکو به بازار آمد

۲۳اردیبهشت،

به گزارش خبرآنلاین، انتشار یافتنات سروش، جدیدترین ویرایش مجموعه ۹ جلدی شاهنامه فردوسی نسخه مسکو را منتشر و عرضه کرد. متن مشهور به شاهنامه مسکو از معتبرترین متن های تصحیح شده شاهنامه است که تصحیح اول آن در ۹ جلد در فاصله سال های ۱۳۴۱ تا ۱۳۵۰ در مسکو چاپ شد.

دومین متن مصحح شاهنامه در سال های ۷۰ جلد یک و ۷۱ جلد دو در مسکو به چاپ رسید و مجموعه حاضر به عنوان ویرایش سوم و کامل شاهنامه مسکو منتشر می گردد.

این اثر حاصل کوشش مستمر و تجارب بیش از یک دهه تلاشگران و رهپویان دونحلۀ شاخص شاهنامه شناسی یعنی بنیاد شاهنامۀ فردوسی و دانشگاه خاورشناسی مسکو با ویراستاری استاد مهدی قریب است که از سوی مصححان روسی پروفسور مهدی نوری عثمانوف و زنده یاد رستم علی اف به سروش پیشنهاد و آماده نشر شد. این اثر ۹ جلدی با کیفیت چاپ، کاغذ، جلد و بسته بندی مناسب عرضه شده است. براساس سند راهبردی “افق رسانه” پاسداری از خط، زبان فارسی میراث کهن اسلامی ایرانی و تاریخ کهن ایران زمین از جمله مأموریت های انتشار یافتنات سروش است و اهتمام به ویرایش شاهنامه نسخه مسکو گامی مهم در این جهت است.

این اثر ارزشمند در قالب مجموعه ۹جلدی در شمارگان یک هزار دوره و با قیمت ۲۷۵۰۰۰ ریال به علاقمندان و مشتاقان زبان فارسی و پژوهشگران عرضه شده است

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.