ویزای ژاوی همچنان بخاطر سفر ایران صادر نشده است

دردسر ژاوی بر سر ویزای آمریکا هنوز ادامه دارد و این مربی اسپانیایی به مادرید رفت تا از طریق سفارت آمریکا در این شهر مجددا برای سفر به آمریکا اقدام کند و به اعضای تیمش بپیوندد.

ویزای ژاوی همچنان بخاطر سفر ایران صادر نشده است

به گزارش ممتاز نیوز، ژاوی ارناندس سرمربی باشگاه بارسلونا به مادرید رفته تا بتواند ویزای آمریکا را دریافت کند. این در حالی است که تور پیش فصل بارسلونا در ایالات متحده آمریکا در حال برگزاری است و این تیم در نخستین دیدار خود امروز اینترمیامی را ۶-۰ شکست داد.

در این بازی بارسا ۶۶ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و حریف‌اش تنها یک بار توانست شوتی داخل چارچوب داشته باشد که این امر خوش‌بینی فزاینده‌ای را برای عملکرد درخشان کاتالان‌ها در فصل جدید به وجود آورده است. حالا بارسلونا سه بازی دیگر از تور آمریکا را در پیش دارد که در لاس وگاس به مصاف رئال خواهد رفت، سپس با یوونتوس و در ادامه با نیویورک ردبولز مصاف خواهد داد. بعد از انجام این تور آنها سپس به کاتالونیا بازخواهند گشت تا در فینال جام خوان گمپر به مصاف پوماس بروند.

در حالی‌که در بازی بامداد چهارشنبه اُسکار ارناندس به جای برادرش ژاوی (که هنوز در اسپانیا مانده) هدایت تیم را برعهده داشت، طبق گزارش موندو دپورتیوو، ژاوی همچنان در تلاش است تا راه حلی برای مشکلی که او را از سفر به ایالات متحده منع می‌کند، پیدا کند. او به مادرید سفر کرده تا به سفارت آمریکا در این شهر برود. در آنجا، امیدوار است که سرانجام ویزا را دریافت کند که به او امکان می‌دهد با پرواز مستقیم از پایتخت اسپانیا به بازیکنان و کارکنانش در میامی بپیوندد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.