ویسی: باید گل های بیشتری به آلومینیوم می زدیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مقابا آلومینیوم موقعیت های زیادی داشتیم و اگر از آنها استفاده می کردیم می توانستیم گل های بیشتری به این تیم بزنیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ عبدالله ویسی پس از پیروزی ۲ بر یک عصر جمعه تیمش برابر آلومینیوم هرمزگان در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی تهران گفت: ما یک بازی کاملا تاکتیکی و حساب شده را بردیم. این یکی از سخت ترین مسابقات ما بود چرا که سه برد پیاپی داشتیم و کسب چهارمین پیروزی در این شرایط کمی دشوارتر می شود.

وی در خصوص موقعیت های زیاد پیکان که مهاجمان این تیم از دست دادند گفت: من از تمام بازیکنانم رضایت دارم. همین که مهاجمان ما در موقعیت گل قرار می گیرند کافی است.

وی با تاکید بر اینکه روی گلزنی از راه دور برنامه داشته است گفت: ما فیلم سه بازی گذشته آلومینوم را تماشا کردیم و فهمیدیم که یکی از نقاط ضعف آنها شوت از راه دور بود که از این طریق توانستیم به گل برسیم. آلومینیوم یکی از تیم هایی است کمترین گل خورده را داشته ولی ما می توانستیم ۷ گل به این تیم بزنیم.

ویسی در خصوص مشکلات خط دفاعی و راحت گل خوردن پیکان گفت: ما از گل خوردن نمی ترسیم. تیمی که هجومی بازی می کند احتمال گل خوردنش هم وجود دارد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: ما ۱۰ روز برای این مسابقه کار کرده بودیم تا حریف را به زمین خودمان بیاوریم و روی ضد حملات دروازه اش را باز کنیم که خوشبختانه این برنامه جواب داد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا ثابت بازی کردن ایمان مبعلی به نفع پیکان نیست گفت: مبعلی از بازیکنانی است که هر لحظه به بازی بیاید بدرد می خورد. او ۳۰ دقیقه برای ما بازی کرد اما به اندازه سه مسابقه به درد ما خورد. شاید اگر مبعلی در تیم دیگری بود هیچ مربی جرات نمی کرد او را بیرون بگذارد ولی در تیم ما رفاقت و همدلی حرف اول را می زند و وقتی ایمان به زمین می آید با تمام وجودش بازی می کند.

عبدالله ویسی در مورد صدرنشینی این تیم در صورت پیروزی برابر استقلال در دیدار عقب افتاده گفت: ما تنها تیمی هستیم که چهار بازی پیاپی را برده ایم. خیلی ها منتظر بودند من هفته سوم اخراج شوم ولی اگر من هم می رفتم بازهم تیم این نتایج را می گرفت؟ نمی دانم بازی استقلال چه می شود. ما برای بردن به مصاف این تیم می رویم./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.