ویندوز فون ۸ نوتیفیکیشن‌های فیس‌بوک و توئیتر را در صفحه قفل نمایش می‌دهد

ویندوز فون ۸ نوتیفیکیشن‌های فیس‌بوک و توئیتر را در صفحه قفل نمایش می‌دهد

نوکیا در شهر نیویورک رویدادی اختصاصی برای معرفی گوشی‌های جدید خود ترتیب داده که طی آن تصویری نمایش داده شد که مربوط به صفحه قفل سیستم عامل ویندوزفون بود. با نگاهی دقیق‌تر به این تصویر می‌توان دید که اطلاع‌رسانی‌های مربوط به دو شبکه اجتماعی فیس‌بوک و توئیتر از روی صفحه قفل ویندوز فون ۸ قابل دسترس خواهند بود.

نوکیا رویدادی اختصاصی را برای معرفی گوشی‌های جدید خود در شهر نیویورک ترتیب داده است. طی این مراسم و در حالی که ویژگی شارژ بی‌سیم گوشی لومیا ۹۲۰ معرفی می‌گردید، تصویری مشاهده شد که این گوشی را در حالت قفل صفحه نمایش می‌داد. همان طور که در تصویر نیز مشاهده می‌شود، به نظر می‌رسد ویندوز فون ۸ در حالت قفل صفحه، شمارنده نوتیفیکیشن‌های فیس‌بوک و توئیتر را نمایش خواهد داد.

winphone8-fb-twitter-notification-zoom

کاربران می‌توانند تا ۵ اپلیکیشن (از جمله آنهایی که خود کاربر نصب می‌کند و به درستی برای این ویژگی برنامه‌نویسی شده‌اند) را در صفحه قفل ویندوز فون ۸ اضافه کنند تا به راحتی به بروزرسانی مهمترین سرویس‌های مورد نظرشان دست یابند.

مقاله مرتبط:

  • هر آنچه در مورد ویندوز فون ۸ لازم است، بدانید
  • قابلیت‌های تازه و معرفی نشده ویندوز فون ۸

جای تعجب نیست که فیس‌بوک و توئیتر، هر دو به طور پیش‌فرض در صفحه قفل وجود داشته باشند. به هر حال این دو غول دنیای شبکه‌های اجتماعی از مدت‌ها قبل و از ابتدای حضور ویندوزفون در این سیستم عامل حضور جدی داشتند، و یکپارچه شدن ویندوزفون با نوتیفیکیشن‌های این دو شبکه اجتماعی تا حدی هم قابل انتظار بود.

اما با تمام این اوصاف، باید بپذیریم که دیدن آنها روی صفحه قفل بسیار هیجان‌انگیز است و من مطمئنم که شما نیز از این ویژگی جدید به وجد آمده‌اید. البته قبلا یکپارچگی نوتیفیکیشن‌های اسکایپ با این سیستم عامل صورت گرفته بود و حالا با اضافه شدن دو غول اجتماعی به این لیست، به نظر اطلاع‌رسانی‌های ویندوزفون ۸ بسیار کامل و بی‌نقص خواهد بود.

منبع: زومیت

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.