وینگادا: شاید سرمربی تیم امید ایران شوم / ذهنیت بازیکنان ایرانی را می‌شناسم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – نلو وینگادا یک مربی نام آشنا در فوتبال ایران محسوب می‌شود، کسی که سرمربیگری پرسپولیس را تجربه کرده است.

به گزارش ممتاز، وینگادا به سبب دوستی با کارلوس کروش، در مسابقات مقدماتی جام‌جهانی نیز چند روزی در اردوی تیم‌ملی حاضر شد و در دیدار با قطر هم به کروش کمک کرد. روز قبل گفته شد میان این مربی و مسئولان فدراسیون فوتبال صحبت‌هایی انجام شده تا او هدایت تیم المپیک ایران را برعهده بگیرد و قرارداد ۳ ساله او نیز پس از بازگشت علی کفاشیان از سفر عراق، امضا می‌شود. وینگادا روز قبل در همین خصوص به خبرورزشی گفت: این صحبت را یک نفر دیگر هم به من گفت اما باید بگویم تا الان چنین اتفاقی را نمی‌توانم به صورت رسمی تأیید کنم. شایعاتی در این خصوص مطرح شده و من، دوستان خوبی در ایران و کشورهای اطراف دارم اما باید به شما بگویم تا الان چیزی به صورت رسمی قابل گفتن نیست.

او افزود: من برای صحبت با یک باشگاه اماراتی و امضا قرارداد به دبی رفتم. در آنجا صحبت‌هایی با یک باشگاه اماراتی انجام دادم و حالا هم به پرتغال برگشته‌ام. یک نفر در امارات به من گفت این احتمال وجود دارد که به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۳ سال ایران انتخاب شوی اما هنوز صحبت نهایی در این‌خصوص انجام نشده است. من چند سال در ایران و کشورهای همسایه‌اش کار کرده‌ام و دوستان خوبی در این منطقه دارم، شاید هم سرمربی تیم المپیک ایران بشوم! (باخنده)
وینگادا اظهار داشت: من می‌دانم که تیم المپیک ایران حدود ۴۰ سال است که نتوانسته به المپیک برود و رساندن تیم ایران به این مسابقات، کار سخت و دشواری برای هر مربی محسوب می‌شود. البته این را می‌دانم که نسل تازه و پتانسیل خوبی در فوتبال ایران به وجود آمده و می‌شود با استفاده از این نسل و پتانسیل، به موفقیت رسید. من ذهنیت بازیکنان ایرانی را می‌شناسم و با ارتباطی هم که با کروش دارم از فوتبال ایران شناخت بیشتری به‌دست آورده‌ام.
سرمربی اسبق پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود پس از بازگشت کفاشیان از سفر، قرارداد ۳ ساله او و فدراسیون امضا می‌شود، گفت: بله، شاید وقتی کفاشیان برگردد، قرارداد ببندیم و شاید هم نه. (باخنده) اما الان هیچ‌چیز قطعی و رسمی نیست.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.