ویژه‌برنامه‌های شبکه‌های سیما در ماه محرم

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

مجموعه‌های تلویزیونی ماه محرم هنوز مشخص نیست

مدیر شبکه قرآن، ویژه ‌برنامه‌های شبکه‌های مختلف سیما در ماه محرم را اعلام کرد این در حالی است که هنوز مجموعه‌های تلویزیونی این ایام مشخص نشده است

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، نشست خبری اعلام ویژه برنامه‌های محرم ۹۲ شبکه‌های سیما سه‌شنبه با حضور محسن گروسی مدیر شبکه قرآن و جمعی از اصحاب رسانه در سالن کنفرانس شبکه قران و معارف سیما برگزار شد.

گروسی در این نشست ضمن اشاره به برنامه‌های شبکه‌های سیما در ایام ماه محرم گفت: رویکرد برنامه‌های سیما در این ماه خاص به گونه‌ای است که نشان‌دهنده فرهنگ حسینی و فرهنگ انسان‌ساز باشد.

او ادامه داد: شبکه های سیما هر کدام با شعاری خاص برنامه‌های ماه محرم را پخش خواهند کرد؛ به عنوان مثال شبکه یک با شعار “تبیین” ارزش‌های اسلامی، شبکه دو با شعار “بررسی ابعاد مختلف خانواده موفق همراه با الگوی مناسب به کودکان و نوجوانان” و شبکه سه با شعار “بررسی نقش ایمان و اعتقادات در نوجوانان در گرایش آنان به آزادگی” برنامه‌های خود را پخش خواهند کرد.

گروسی افزود: در پخش ویژه‌برنامه‌های ماه محرم سعی شده تا پس از اذان مغرب برنامه‌ها به ترتیب پخش شود تا همه بتوانند از این برنامه‌ها استفاده کنند.

او به ترتیب به ویژه‌برنامه‌های شبکه های سیما اشاره کرد و گفت: برنامه “این شب‌ها” هر شب در ۱۰ برنامه ۶۰ دقیقه‌ای روی آنتن خواهد رفت. مستند”زخم‌های شانه پیامبر”، فیلم‌های سینمایی مرتبط با فرهنگ عاشورایی از جمله ویژه‌برنامه‌های شبکه یک سیما است.

گروسی افزود: شبکه دو سیما نیز برنامه‌های “بچه‌های مسجد”، “سخنرانی و مداحی” و “مستند نخل” را پخش خواهد کرد. شبکه سه سیما نیز ویژه‌برنامه‌های “بی‌تاب”، “مصباح” و “در پی کاروان” را آماده کرده است. شبکه چهار سیما ویژه‌برنامه‌های “روایت محرم (انعکاس عزاداری های ایرانیان خارج از کشور)، “کارنامه (معرفی کتب عاشورایی)، “اردیبهشت” و “پرده عشاق” را پخش می‌کند و شبکه تهران نیز ویژه‌برنامه های “نغمه عشاق”، “سوگواره”، “دلدادگان حسینی”، “عبرت‌های عاشورا” و “درس های عاشورا” را روی آنتن می‌فرستد.

گروسی در پایان گفت: اسامی مجموعه‌های تلویزیونی ماه محرم به زودی اعلام خواهد شد.
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.