یادواره شهدا و تجلیل از خانواده های شهدای کارمند در سردشت برگزار شد

خبرگزاری آریا – یادواره شهدا و تجلیل از خانواده های شهدای کارمند سردشت به مناسبت هفته دولت روز دوشنبه در این شهرستان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، فرمانده سپاه سردشت در این آیین که در مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان برگزار شد گفت: همه ما ملت ایران مرهون خون شهدا و رشادتها و جانفشانی های آنها هستیم.
سرهنگ دلاور رنجبرزاده با بیان اینکه ملت ایران در سایه شهدا توانستند به قله های رفیع ترقی و پیشرفت نایل شوند افزود: ما باید برای اعتلای نام ایران در تمام زمینه ها تلاش کنیم و شهدا و وصیت نامه های آنها را الگو قرار داده و به آنها عمل کنیم.
وی افزود: ملت ایران با وجود تحریمها و فشارهای اقتصادی و سیاسی که علیه کشور وارد کردند یک قدم از آرمانهای والای انقلاب و نظام عقب ننشستند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد نیز در این آیین گفت: نقش شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بسیار تعیین کننده بود.
حجت الاسلام جمال قدرتی افزود: اگر خون های پاک شهدا نبود، امروز شاهد حاکمیت ارزش های دین مبین اسلام و پیروزی انقلاب اسلامی نبودیم.
وی با اشاره به جایگاه و نقش شهدا در پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: اقتداری که نظام جمهوری اسلامی در دنیا به آن دست یافته است، به برکت خون شهدا و در سایه رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
در ادامه این یادواره تواشیح و چند برنامه فرهنگی اجرا شد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.