یادگیری خوشنویسی در فرهنگسرای شفق

جام جم آنلاین: نشست هفتگی کانون خوشنویسی فرهنگسرای شفق با عنوان «مراحل یادگیری خوشنویسی» در سرای کتاب این فرهنگسرا برگزار می شود.

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای شفق، این نشست امروز یکشنبه ۲۱ خرداد ساعت ۱۷ با حضور دبیر و اعضای کانون خوشنویسی این فرهنگسرا برگزار می شود.

شناخت هنر خوشنویسی، آشنایی با قلم، دات و کاغذ خوب، نحوه صحیح تراشیدن قلم خوشنویسی و گرفتن آن در دست و آشنایی با انواع خط در خوشنویسی موضوعاتی هستند که در این نشست مورد بررسی قرار می گیرند.

کانون خوشنویسی فرهنگسرای شفق فعالیت خود را از مهرماه ۱۳۹۰ در این فرهنگسرا آغاز کرد. این کانون جلسات هفتگی خود را روزهای سه شنبه در سرای کتاب این فرهنگسرا برگزار می کند.

برگزاری دوره‌های آموزش خوشنویسی، بررسی و نقد سبک های خوشنویسی، آشنایی با خوشنویسان بزرگ کشورمان و برگزاری نمایشگاه از اثار اعضای کانون از برنامه کانون خوشنویسی فرهنگسرای شفق است.

شهروندان جهت شرکت در این نشست و آشنایی بیشتر با این کانون می توانند در تاریخ یاد شده از ساعت ۹ تا ۱۷ به فرهنگسرای شفق واقع در خیابان سید جمال‌الدین ‌اسدآبادی خیابان ۲۱ بوستان شفق مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۵۵۴۰۱۹ تماس بگیرند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.