یک مقام مسوول: برگزاری نمایشگاه‌ها در محل کنونی اجتناب‌ناپذیر است

یک مقام مسوول در نمایشگاه بین‌المللی تهران، نسبت به موضوع شکایت پلیس راهنمایی و رانندگی از این نمایشگاه به دلیل آن چه برگزاری نمایشگاه‌ها و ایجاد ترافیک در محدوده اتوبان چمران خوانده است، توضیحاتی ارائه کرد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این که برگزاری نمایشگاه در محل کنونی اجتناب‌ناپذیر است، گفت: در حال حاضر محل دیگری برای برگزاری نمایشگاه‌ها وجود ندارد.

او افزود: در حال حاضر طبق توافقات قبلی با پلیس، فقط نمایشگاه‌های تخصصی در این محل برگزار می‌شوند. هم‌چنین تلاش شده که تعداد نمایشگاه‌ها طوری باشد که ترافیک به حداقل برسد.

به گفته او هم‌چنین توافقاتی با مجموعه ورزشی انقلاب انجام شده تا امکان استفاده از پارکینگ این مجموعه برای بازدیدکنندگان نمایشگاه فراهم باشد.

او با بیان این که موضوع ترافیک، امروزه یک موضوع فراگیر در همه نقاط تهران شده است، گفت: برگزاری یک نمایشگاه چند روزه نمی‌تواند حجم زیادی بر ترافیک این منطقه بیفزاید.

این مقام مسوول با بیان این که همکاری پلیس و شهرداری تهران برای توسعه حمل و نقل عمومی در این منطقه می‌تواند به کاهش ترافیک بینجامد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی به دلیل برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان، پلیس شکایتی از مسوولان نمایشگاه بین‌المللی تهران تنظیم کرده است.

انتهای پیام


ایسنا

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. قاسم:

    وای به روزی که پلیس دستش آلوده شود
    اگر پلیس نتوان جلوی نمایشگاه را بگیرد نظر فوق متاسفانه درست خواهد بود

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.