یک مقام مسوول در سازمان بورس:بانـک تـات کماکان بانـک تـات اسـت

خبرگزاری آریا-یک مقام مسوول در سازمان بورس با بیان این‌که سازمان بورس هیچ اطلاعاتی در خصوص ادغام بانک تات دریافت نکرده است، تاکید کرد: از نظر سازمان بورس، بانک تات کماکان بانک تات است.

به گزارش آریا ،امیر حمره مالمیر ـ رییس اداره نظارت بر ناشران سازمان بورس،آخرین وضعیت ادغام بانک تات را تشریح کرد و گفت: برای ادغام بانک تات باید پروسه‌ قانونی طی شده و سپس تصمیمی در خصوص ادغام و تغییر نام گرفته شود.

وی اظهار کرد: سازمان بورس تاکنون در خصوص ادغام این بانک، هیچ اطلاعاتی دریافت نکرده است، لذا کماکان بانک تات از نظر سازمان بانک تات است.

وی همچنین در خصوص تغییر نام بانک تات به بانک آینده گفت: برای تغییر نام باید مجمع فوق‌العاده تشکیل شده و اطلاع‌رسانی انجام شود ،  به ایسنا گفت:اگرچه تغییر نام نیازمند مجوز است، ولی تغییر نام بدون تغییر ساختار مشکلی ندارد.

رییس اداره نظارت بر ناشران سازمان بورس تاکید کرد: این در حالی است که تغییر نام بانک با ساختار جدید و ادغام با سایر موسسات نیازمند انجام پروسه‌ی قانونی مخصوص است و باید اطلاعات لازم از شرکت دریافت شده و منافع سهامداران رعایت شود.

مالمیرتاکید کرد: در غیر این صورت سازمان اعلام موافقتی برای ثبت در اداره ثبت شرکت‌ها نخواهد کرد، زیرا صورتجلسه‌ی مجمع این بانک نیازمند اخذ مجوز از سازمان بورس است.

این مقام مسوول خاطر نشان کرد: برای این کار ابتدا باید درخواست از طریق شرکت به سازمان بورس ارسال شده، مدارک و مستندات ادغام ارائه شود، ولی در حال حاضر به صورت مکتوب هماهنگی با سازمان بورس انجام نشده است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.