«یلدا» در بسطام روایت می‌شود

جام جم آنلاین: مجموعه تلویزیونی «یلدا» به کارگردانی حسن میرباقری، نیمه دوم شهریور ماه در شهر بسطام کلید می‌خورد. این سریال به سفارش سیمافیلم ساخته می‌شود.

به گزارش ایسنا، بهروز خوش‌رزم ،تهیه‌کننده سریال یلدا با اعلام این خبر گفت: برای انتخاب بازیگر نقش یلدا از ۵۰ نفر تست بازیگری گرفتیم که در نهایت «سحر افتاده» برای ایفای این نقش انتخاب شد.

وی افزود: منزل حاج ممدلی، قهوه‌خانه، منزل عاطفه، بیمارستان، خیابان‌ها و جاده کوهستانی لوکیشن‌های اصلی این مجموعه در بسطام است. همچنین در تهران نیز منزل علی، منزل آفاق، مزون لباس، فرودگاه امام و ایستگاه راه‌آهن لوکیشن‌های اصلی این اثر را تشکیل می‌دهند.

در خلاصه داستان «یلدا» آمده است: حاج محمدعلی زاهدی مشهور به ممدلی که سال‌هاست سنت تعزیه‌خانی را در شهرستان بسطام حفظ کرده است با نزدیک شدن زمان مرگش احساس می‌کند که خطا یا گناهی در گذشته باعث تنهایی و آشفتگی امروز او و دور افتادن فرزندانش از اصالت‌هاست؛ وی به جستجو در گذشته‌اش می‌پردازد تا این که….

محمدرضا شریفی‌نیا، کاظم هژیر آزاد، چنگیز جلیلوند، اسماعیل خلج، فریبا کوثری، ماه‌چهره خلیلی، الهام پاوه نژاد، حمیدرضا آذرنگ، سید مهرداد ضیائی، حامد میرباقری، بیژن افشار، حمید عطائی، اکبر سلطانعلی و سحر افتاده بازیگرانی هستند که در سریال یلدا بازی می‌کنند.

برخی از عوامل سازنده این سریال عبارتند از: نویسندگان فیلمنامه: الهه میرباقری، آزاده محسنی، بازنویسی فیلمنامه و مشاور کارگردان: داوود میرباقری، مدیر تصویربرداری: رضا غفاری، طراح گریم: عبدالله اسکندری، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.