یهود امروز انتقام بیداری اسلامی را از مسلمانان میانمار می‌گیرد

بیانیه اساتید دانشگاه آزاد واحد بردسکن در محکومیت کشتار وحشیانه مردم بی دفاع میانمار؛

امروز دست یهود از آستین بوداییان برمه بیرون آمده تا انتقام آزادی خواهی مسلمانان را در کشورهای اسلامی از مردم فقیر مسلمان میانمار بستاند.

به گزارش حوزه دانشگاهممتازنیوز، بیانیه تشکل اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن در محکومیت کشتار وحشیانه مردم بی‌دفاع میانمار به شرح زیر است:

میانمار سرزمین ظلم‌های مکرر به مسلمانان است. مردمی  که در دست مارکسیست ها و مائوئیست های افراطی حدود هشتاد سال گرفتار بودند و تازه پیکر نیمه جانشان را از چنگال های خونین این دژخیمان خارج کرده بودند و مشتاق دیدار چهره های جدید و خارجی بودند. ولی اکثر مسافران به این سرزمین، در آن روزهای خوش آغاز آزادی، صهیونیست ها بودند که می آمدند تا در میانمار ارزان قیمت که هشتاد سال از تاریخ جا مانده بود، زمین بخرند و ریشه بدوانند.

امروز دست یهود از آستین بوداییان برمه بیرون آمده تا انتقام آزادی خواهی مسلمانان را در کشورهای اسلامی از مردم فقیر مسلمان میانمار بستاند و جزای حرکت های ضد صهیونیستی در مصر و تونس و لیبی و مراکش و لبنان و سوریه و بحرین و حجاز را بر مسلمانان مظلوم برمه اجرا کند و اگر بنگاه های سخن پراکنی و مجامع بین المللی ساکتند تعجبی نیست. این بنگاه ها و مجامع عمدتا تحت قدرت اقتصادی و سیاسی صهیونیسم هستند و تا زمانی که مجبور نباشند کوچک ترین حرکتی بر ضد صهیونیسم یا به نفع مسلمانان انجام نمی دهند. اگر در جایی از مسلمانان دفاع می کنند، این امر را مفید به حال صهیونیسم می دانند و راز حمایت از شورش های سوریه نیز همین است.

امروز بر مسلمانان جهان واجب است وضعیت مسلمانان مظلوم میانمار و بحرین را به گوش عالمیان برسانند و بنگاه ها و مجامع تحت سلطه صهیونیسم را وادار به شکستن مهر سکوت کنند.

امروز تمام مجامع بین المللی و شبکه های خبری که در مقابل این جنایت ها سکوت می کنند، مسئول خون های پاکی هستند که در میانمار بی رحمانه بر زمین ریخته می شود.

ما تشکل اساتید  دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن همگام با سایر تشکلهای دانشگاهی حمایت خود را از مردم بی دفاع میانمار و بحرین اعلام می نماییم.

دست نیاز مسلمانان به سوی معبود بی نیاز بلند است و آنان برای فرج آن منجی جهان دعا می کنند تا بیاید و این جهان پر از ظلم و جور را مملو از عدل و داد گرداند.
انتهای پیام/ر


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.