یک نماینده اصولگرای مجلس در گفتگو با آریا: نمی توان هاشمی را به یک گروه یا جریان خاص منسوب کرد

خبرگزاری آریا-آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از بازوان این انقلاب و نظام محسوب می شوند بنابراین نمی توان با انتساب وی به یک گروه یا جریان خاص جایگاه ایشان را کوچک کرد.
مهرداد بائوج لاهوتی ، نماینده اصولگرای مجلس درباره حزبی خواندن آیت الله هاشمی رفسنجانی از سوی برخی از جریان ها و گروههای سیاسی کشور می گوید:درباره شخصیت آیت الله هاشمی باید رجوع کرد به فرمایشات مقام معظم رهبری زیرا ما نمی توانیم فراتر ازایشان نظر دهیم در واقع وقتی رهبری جایگاه ریاست مجمع را برای آقای هاشمی درنظر می گیرند قطعا با شناختی که از ایشان دارند این انتخاب را انجام داده اند.
وی افزود:آیت الله هاشمی رفسنجانی برای این نظام و انقلاب زحمات فراوانی کشیده اند و به عنوان یکی از بازوان این انقلاب و نظام محسوب می شوند ازاین رو نمی توان با انتساب وی به یک گروه یا جریان خاص جایگاه ایشان را کوچک کرد.
لاهوتی تاکید کرد:باید شخصیت هایی چون هاشمی را برای نظام حفظ کرد زیرا بنده معتقدم ایشان می تواند در پیشبرد اهداف انقلاب و در جهت رشد و ترقی مملکت کمک کند .
وی با بیان این مطلب که هاشمی رفسنجانی انسان ارزشمندی است ،تصریح کرد:باشند در واقع هاشمی یکی از بازوان این انقلاب ،نظام و رهبری هستند و همانطور که اشاره کردم نباید زحمات ایشان را نادیده گرفت.  


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.