پارکینگ هم سطح در جوار حرم مطهر امامزاده صالح (ع) احداث شد

فروردین ۱۴۰۳

به منظور رفاه حال زائرین مرقد مطهر حضرت صالح ابن موسی الکاظم (ع) و ساماندهی ترافیکی در این محدوده پارکینگ همسطح در مجاورت امام زاده صالح (ص) احداث شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛  مهندس پوریا محمدیان معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: مهمترین هدف در احداث پارکینگ همسطح و روباز در جوار مرقد مطهر حضرت صالح ابن موسی الکاظم (ع) افزایش استفاده مطلوب از پارکینگ طبقاتی تجریش، کاهش حجم ترافیک خیابان های منتهی به امامزاده صالح(ع) است.
 
وی خاطر نشان ساخت:  پس از افتتاح پارکینگ طبقاتی تجریش و تقاضای بالای استفاده از این پارکینگ طبقاتی به سبب عرض کم معابر منتهی به ورودی این پارکینگ طول صف خودروهای در انتظار در این محدوده افزایش یافت و همین امر سبب ترافیک سنگین در خیابان شهید دربندی شد.
 
معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری منطقه یک با بیان این مطلب که احداث پارکینگ همسطح در ابعادی به مساحت  یک هزار و ۶۰۰ متر مربع عملیاتی شده است، افزود: فضای پارکینگ مذکور در مجاورت امام زاده صالح(ص)، در قبل  محل کارگاه عمران وترافیک شهرداری منطقه بود که پس از تخلیه این کارگاه ،عملیات اجرایی این پروژه صورت پذیرفت.
 
محمدیان  در ارتباط با عملیات اجرایی پروژه مذکور گفت: با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال عملیات تخلیه کارگاه عمرانی،تخریب سکوهای موجود، خاکبرداری ، جدول گذاری، خاک ریزی زمین،تسطیح زمین، رگلاژ وکوبیدن سطح با تراکم ۹۵ درصد ، روکش آسفالت، پیاده رو سازی، نرده گذاری پیاده رو اجرایی شد.
 
وی با اعلام خبر فوق افزود: هم اکنون پارکینگ با توجه به درخواست بالای فضای پارک در این محدوده مورد بهره برداری شهروندان قرار گرفته است و روکش آسفالت لایه دوم ، خط کشی ، شماره گذاری جای پارک و نصب دکل روشنایی در  فاز تکمیلی این پروژه اجرایی خواهد شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.