پازل شکست تیمهای ایرانی برابر عربستانیها تکمیل شد

۲۱فروردین۱۳،

hemmat khahi-5-537.jpg

تیم فوتبال سپاهان ایران در دیدار برگشت برابر الاهلی عربستان تن به شکست داد تا صعودش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به اما و اگر کشیده شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم فوتبال سپاهان ایران در چهارمین دیدارش در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، امشب (چهارشنبه) در عربستان به مصاف الاهلی رفت. نماینده ایران، این بازی را با شکستی تلخ به پایان برد تا راه صعودش به مرحله حذفی رقابت ها تاحدودی بسته شود و برای این منظور منتظر نتایج دو بازی پایانی حریفان خود باشد.

سپاهان در حالی در این بازی با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد که دیدار رفت را هم در اصفهان با نتیجه ۴ بر ۲ به حریف عرب خود واگذار کرده بود.

گل های این بازی را مصطفی عباس (۴۴ و ۵۰)، برونو سزار (۶۷) از روی نقطه پنالتی و بدر الخمیس (۹۲) به ثمر رساندند. تک گل سپاهان را نیز جالوویچ (۸۲) به ثمر رساند.

با این نتیجه و با توجه به پیروزی الغرافه قطر برابر النصر امارات در دیگر دیدار گروه سوم رقابت ها، جدول این گروه به این صورت تغییر کرد: الاهلی عربستان با ۱۲ امتیاز در صدر قرار گرفت و الغرافه قطر با ۹ امتیاز جایگاه دوم را از آن خود کرد. سپاهان و النصر هم به ترتیب با سه و صفر امتیاز در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند.

بر این اساس الاهلی عربستان از هم اینک به جمع تیم های راه یافته به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا اضافه شد. در صورتی که الغرافه قطر از دو بازی باقی مانده خود – که باید برابر الاهلی در قطر و سپاهان در اصفهان انجام دهد – تنها یک امتیاز دیگر بگیرد، سپاهان دیگر هیچ شانسی برای صعود به مرحله بعدی نخواهد داشت.

پیش از این نیز در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، استقلال و تراکتورسازی، دیگر نمایندگان فوتبال ایران در این بازی ها به ترتیب برابر الهلال و الشباب عربستان شکست خورده بودند

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.