پاسخگویی سامانه ۱۳۷ کرج به بیش از چهار هزار تماس

اردیبهشت ۱۴۰۳

سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج گفت: طی تیر ماه سال جاری سامانه ۱۳۷ به چهار هزار و ۱۲۹ مورد تماس مردمی پاسخ داده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مسعود نجفی با بیاناین مطلب افزود: تعداد کل تماس های دریافتی در تیر ماه سال جاری برابر با هفت هزا رو ۶۲۳ تماس بوده که از این تعداد چهار هزار و ۱۲۹ درخواست در مرکز سامانه ۱۳۷ ثبت و به مناطق و سازمان های مربوطه ارجاع و پیگیری شده است ضمن آنکه تعداد سه هزا رو ۴۹۴ مورد نیز شامل موارد متفرقه به راهنمایی شهروندی و مزاحمت های تلفنی بوده است.
وی، با اشاره به پاسخگویی ۵۴/۷۴ درصدی به این تماس ها اظهار داشت: آمار ارائه شده میانگین درصد عملکرد پاسخگویی مناطق ۱۲ گانه به تماس های مردم در سه حوزه خدمات شهری، عمران و فضای سبز است.
این مسئول در خصوص حوزه خدمات شهری با بیان اینکه از میان چهار هزار و ۱۲۹ تماس ثبتی تعداد ۹۳۱ مورد مربوط به عدم حمل زباله و نظافت محل بوده است، بیان کرد: علاوه بر این ۵۱۱ مورد از درخواست های مردمی مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز و ۷۱۱ مورد سد معابر عمومی و ۳۳۶ مورد نیز مربوط به سایر خدمات شهری بوده است.
نجفی تماس های مردمی مرتبط با حوزه عمران را یادآور شد و گفت:‌ از چهار هزار و ۱۲۹ تماس ثبتی سامانه ۱۳۷ طی تیر ماه جاری، یک هزا رو ۲۲ تماس مربوط به شکایات و درخواست شهروندی در زمینه موارد عمرانی بوده است که در بررسی های آماری میانگین کلی این حوزه در این ماه برابر ۳۳/۳۷ است.
وی در ادامه مناطق ۱۱ و ۱ را با احراز آمار ۸۷/۵۰ و ۷۹/۶۳ درصد جزء برترین مناطق در زمینه پاسخگویی و رفع مشکلات مردمی در حوزه عمران ذکر و عنوان کرد: در مقایسه کلی این حوزه در تیر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل سامانه پاسخگویی مشکلات مردمی با ۷/۱۶ درصد رشد و پیشرفت آماری مواجه بوده است.
این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: از کل تماس های واصله به این مرکز تعداد ۳۳۶ مورد مربوط به حوزه فضای سبز بوده است که طی بررسی های آماری صورت گرفته مناطق ۳-۱۱-۹-۲-۱۰ با احراز بیش از ۹۰ درصد از مجموعه آمار حوزه فضای سبز برترین مناطق آماری می باشند./ ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. ایمان هوشمند:

    این هم شماره تماس من: ۰۹۱۲۳۰۳۹۹۲۳ ولی مطمئن هستم همین نظر هم خونده نمیشه.

  2. ایمان هوشمند:

    با سلام
    ما که هربار تماس گرفتیم پیگیری نشد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.