پاسخ به خوانندگان خبرآنلاین: تیبای سری اول ممکن است کمی مشکل داشته باشد

درحالیکه این امر نباید محقق شود. برهمین اساس یکی از خوانندگان خبرآنلاین نوشته است:در سری اول ثبت نام تیبا پس از دو سال تاخیر یک دستگاه تیبا تحویل گرفتم پس از اعتراض و مراجعه به سایپا واعتراض کتبی گفتند به شما یک سفر مشهد و ۲۰۰هزار تومان خسارت به کارت نارنجی شما میریزیم. اما بعد از گذشت یک سال جوابی نگرفتیم تازه مشکلات ما شروع شد. چراغ استپ ترمز، درجه بنزین خراب بود و ماشین اصلا در سر بالایی راه نمیرود با اینکه ماشین در اختیار همسرم می باشد و تاکنون ۱۰۰۰۰ کیلومتر هم راه نرفته طی دو بار مراجعه به نمایندگی زینالی کرج با اینکه گارانتی ۶ستاره دو ساله دارد ضمن اخذ پول همان ایرادات باقی میباشد نه در بازار کسی دست به تیبا میزند نه سایپا رسیدگی می کند.
قائم مقام فروش سایپا در پاسخ به این گلایه خواننده خبرآنلاین تاکید می کند: که این خریدار تیبا می تواند در صورت ارسال تلفن تماس خود امیدوار به پیگیری جدی مشکل و رفع آن باشد.
امیرحسین امیری متذکرشد: ممکن است تیباهای تحویلی در سری اول کمی مشکل داشته باشد که البته طبیعی است که در هر شرکت خودروسازی سری اول تولید خودروها با کمی مشکل همراه است اما در حال حاضر مشکلات برطرف شده و تیباهای تولید شده از کیفیت بالایی برخوردارند.
درعین حال وی تاکید می کند: اگر مشتری نسبت به کیفیت خودروی تیبای خود معترض است می تواند در صورت اعلام گلایه شماره ای از خود به جا بگذارد و در انصورت پیگیری ها انجام و مشکل مرتفع خواهد شد.
وی در عین حال متذکرشد: با وجود کارت نارنجی که در اختیار خریداران تیبا هست بخشی از قطعات شامل گارانتی می شود و تعویض آنها مجانی خواهد بود.
به گفته او، برخی از نمایندگی ها شاید در ارائه خدمات کم لطفی کنند اما قطعا اعلام کد نمایندگی و بررسی جزییات می تواند به حل موضوع کمک کند. به گفته وی ، در تامین قطعات تیبا مشکلی وجود دارد.
۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.