پاسخ دانشگاه آزاد اسلامی: دانشجویان تهران می توانند ازخوابگاه های واحد های اطراف تهران استفاده کنند

یکی از خوانندگان نوشته بود:« باعث تاسف است که دانشگاه آزاد تا کنون برای دختران دانشجوی شهرستانی که خانواده هایشان حاضرند کرایه خوابگاه را هم بپردازند و هزینه ای که هیچ سود هم برای دانشگاه دارد خوابگاه معتبر و تحت نظر تدارک ندیده است؟ چکار کنیم ترک تحصیل کنند افسرده میشوند نکنند باید تن و بدن خانواده ها بلرزد خانه مجردی بگیرند همسایه ها و کنترل و رفت و آمد معضل است به خوابگاههای خصوصی بروند که بیشتر شبیه مهمانسرای درجه ۵ است و هیچ کنترلی بر آن و افراد ساکن در آن نیست و اصولا خوابگاههای استانداردی برای آنها وجود ندارد ، به هر جا هم نامه نوشتیم تاثیری نداشته است، ترا به خدا شما و نیز جناب دکتر دانشجو بفرمایید که اقدامی انقلابی کنند و با اجاره یک ساختمان خوابگاهی از امسال همه دختران شهرستانی در خوابگاه مستقر شوند»
دکتر طهمورث آقاجانی مدیر کل خدمات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی درپاسخ به مشکل این خواننده با اشاره به اینکه تمام واحد های دانشگاه آزاد در تمام شهرهای ایران حتی مراکز کوچک بجز تهران دارای خوابگاه هستند گفت:« ظرفیت این خوابگاه های به ۱۲۰ هزار نفر می رسد.از این رو هیچ معذوریتی برای پاسخگویی به نیاز دانشجویان نداریم.»
وی افزود:« با توجه به سیاست بومی سازی دانشگاه آزاد بسیاری از واحد های این دانشگاه خوابگاه های مازاد دارند. البته دانشجویان دانشگاه های تهران در صورت نیاز به خوابگاه می توانند با مجوزمعاونت دانشجویی از خوابگاه های واحد های دانشجویی اطراف تهران استفاده کنند.»
۴۵۲۳۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز

تا این لحظه ۵نظر ثبت شده
  1. بهزاد:

    من ارشد فنی مهندسی ورودی جدید تهران جنوب هستم خوایگاه نزدیک کسی خبر داره مرسی عزیزک

    ن

  2. نازنین:

    شیدا خانوم شماتهران خوابگاه هدارین پس کجا می مونید؟منم مهرماه میرم تهران ولی مثل اینکه خوابگانداره بایدبرم خوابگاه خصوصی

  3. دلجو:

    بنام خدا
    با سلام واحترام مشکل خوابگاه دانشجویی بویژه دراستانهای مرزی که گروهکهای مزدور ضد انقلاب وضد ایرانی ومحارب ضد شیعه وبویژه وهابیون از خدا بی خبر فعالیت دارند تمام لحظات زندگی ما را پر از تشویش ونگرانی کرده است . باوجودی که درسالهای گذشته دانشگاه زاهدان از این نظر وضعیت قابل قبولی داشته است ولی اکنون بچه ها را به امان خدا سپرده اند وهیچ فکری برای آنها نمی کنند .دانشجویان پزشکی با توجه به طول دوره تصیلی وسنگینی دروس به ساماندهی اصولی مسکن نیازمندند .هزینه ها را خانواده ها می پردازند مکان مناسب را تقبل بفرمایید. نمونه ای از مکاتبات را برایتان می گذارم.
    با سلام واحترام من از والدین دانشجویان ورودی ۹۲هستم .پیش ازهرچیز لازم است ازکوششهای مجموعه دانشگاهی واحد زاهدان به خاطر تلاش خستگی ناپذیر درجهت کیفیت آموزشی وایجادامکانات مطلوب فرزندان ایران عزیز قدردانی وسپاسگزاری نمایم. دغدغه اصلی ما والدین بویژه شهرستانیها تأمین جایگاه مناسب شأن دانشجو جهت اسکان و خوراک است . به گونه ای که دانشجو تنها به کسب علم ودانش توجه داشته باشد.خوشبختانه بیشتر دانشگاههای این مرز وبوم وازجمله دانشگاه زاهدان به این مهم توجه داشته اند ودر این راستا اقدامات بسیارموثری نموده اند.روی سخن من به ورودیهای پزشکی ۹۲ است که درشرایط متفاوت ونازیبنده ای درسطح شهر رهاشده اند. طول زمان تحصیلات این قشر که ازمستعدترین جوانان نیز می باشند از سویی بخشی از وقت وانرژی آنان را مصروف تهیه خوراک و…می نماید و از دیگر سوی پریشان خاطری آنها وبخصوص والدین را به سبب تأمین امنیت وسلامت آنها به دنبال داشته است .با این وجود امید ما به پروردگار مهربان ومسئولین محترم دانشگاه است که دلمشغولیهای ما را مد نظر قرار داده ودرجهت تأمین خوابگاه وسلف سرویس مناسب برای این عزیزان ازهیچ کوشش فروگذار نباشند . ازاقدامات شایسته متولیان تلاشگر عرصه علم ودانش در خطه سیستان تاریخ ساز ومقاوم با همه وجود سپاسگزاریم ومنتظر اقدام شایسته شما عزیزان می باشیم .

  4. شکوفه:

    اخه چه چیز دانشگاه ازادمنطقیه که این دومیش باشه؟؟؟
    وقتی رشته هاش رو خیلی راحت به خاطر تکمیل نشدن منحل میکنه دیگه چه انتظاری میشه ازش داشت من تاحالا دوبار قبول شدم ومنحل شده بدون هیچ فکری باسرنوشت ادم بازی میکنن…واقعا براشون متاسفم که فقط فکر پولن…

  5. شیدا:

    واقعا پاسخ دانشگاه آزاد غیر منطقیه.تورو خدا یک کم رحم و اسانیت داشته باشین ….تو تهران این همه مسافت طی کنند که برن یک شهره دیگه واسه خوابگاه؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.