پاسخ رد آذربایجان به تیم ملی فوتسال ایران

۱۱اردیبهشت،

تیم ملی فوتسال که برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیایی کره‌جنوبی آماده می‌شود به دنبال انجام چند بازی دوستانه برای آمادگی بیشتر است. فوتسالیست‌های ایران البته قبل از این مسابقات در تورنمنت چهارجانبه چین خودشان را محک خواهند زد اما کمیته فوتسال در نظر دارد دو بازی دوستانه دیگر را هم در فاصله ۱۰ روزه بین این تورنمنت و بازی‌های آسیایی برای تیم ملی تدارک ببیند.

به گزارش ایسنا، با این حال به نظر می‌رسد کمیته فوتسال کمی دیر دست به کار شده است؛ چرا که تقویم بیشتر تیم‌های دنیا بسته شده و هماهنگی برای انجام بازی از یک ماه قبل غیرممکن است. از همین رو تیم ملی فوتسال آذربایجان به درخواست ایران جواب رد داده و این در حالی است که فوتسال این کشور در دنیا به هیج وجه محلی از اعراب ندارد. با این حال کمیته فوتسال در حال مذاکره با ازبکستان است.

فدراسیون قطر هم در هفته قبل پیشنهاد بازی تدارکاتی داده و دیروز هم نامه‌ای از عراق مبنی بر درخواست برای دیدار دوستانه به کمیته فوتسال ارسال شد.

هر چند مسابقات آسیایی برای ایران نمی‌تواند حائز اهمیت باشد اما خسوس کاندلاس همچنان اصرار به برگزاری بازی‌های تدارکاتی زیاد دارد و در این بین باید فدراسیون هم باید مراقب اعتبار فوتسال کشورمان باشد و در شرایطی که تیم های بزرگ دنیا انتظار بازی با ایران را می کشند، به کشورهای گمنام در این رشته رو نیندازد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.