پاسخ سعید سهیلی به علی مطهری درباره فیلم «گشت ارشاد» / مخالفت شما را بر هزاران تعریف آدم‌های مغرض و کم‌سواد ترجیح می‌دهم

به گزارش خبرآنلاین، سعید سهیلی در یادداشت خود آورده است:
 

«جناب آقای علی مطهری این عزیز گرانمایه، چه موافق فیلم من باشد و چه مخالف. چه در دفاع از فیلم من حرف بزند چه بر علیه من، من او را دوست دارم و افتخار می کنم به او و پدرش. از نظر من مطهری با فرهنگ و سینما غرض‌ورزی ندارد. او آگاه است و آزاده، دلسوز است و شجاع.

من او را همچون پدر شهیدش یکی از پاکترین سیاستمداران صد سال اخیر می‌دانم. من با کتاب‌های شهید مطهری و دکتر شریعتی بزرگ شده‌ام. عکس این دو بزرگوار هیچگاه از دیوار خانه‌ام پایین نیامده است. اگر علی مطهری در مخالفت با من و اثرم حرف بزند این مخالفت را بر هزاران تعریف و تمجید آدم‌های مغرض و کم‌سواد ترجیح می دهم. کاش انسان اگر مخالف و موافق دارد، همه مخالفان و موافقان او همچون علی مطهری با شعور و منصف و شجاع و آزاده باشند. در پایان یک سخن و یک خواهش دارم و اینکه از آقای مطهری و همه منتقدان می‌خواهم چنانچه نقد کلی بر عملکرد وزارت ارشاد دارند، خواهش دارم فیلم من که بر اساس دغدغه و دردهای جامعه امروز ساخته شده، بهانه و مستمسکی برای نقد وزارت فرهنگ و ارشاد نشود. با تشکر.»

به گزارش خبرآنلاین، علی مطهری روز یکشنبه در گفت‌و‌گو با مهر، از برگزاری جلسه‌ای ویژه به منظور بررسی صدور مجوز برای انتشار فیلم «گشت ارشاد» در شبکه نمایش خانگی را داد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اعلام این خبر گفت: «نمایش این فیلم در اکران عمومی مورد اعتراض قرار گرفت و دامنه این اعتراض به جایی رسید که اکران عمومی «گشت ارشاد» متوقف شد. حال اینکه بار دیگر شاهد هستیم این فیلم با صدور مجوز از سوی وزارت ارشاد منتشر شد و دوباره با واکنش گروه‌های مختلف و همچنین مردم جمع‌آوری شد.»

۵۸۳۰۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.