پاسخ مثبت اولیه‌ی ژوزه برای بازگشت کریمی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

روز قبل چند تن از بازیکنان پرسپولیس iبه منزل حسین ماهینی رفتند تا درباره مسائل مختلف پرسپولیس با یکدیگر صحبت نمایند. آن‌ها ضمن تاکید بر اتحاد در شرایط فعلی، راه‌های مختلفی را برای خروج پرسپولیس از وضعیت فعلی پیشنهاد دادند که یکی از این پیشنهادها گفت‌وگوی حضوری با مانوئل ژوزه درباره وضعیت پرسپولیس و البته محوریت بازگشت کریمی iبه ترکیب تیم بود.

در حالی که چند روز پیش مهدوی کیا iبه نمایندگی از بازیکنان پرسپولیس در محل اقامت ژوزه حاضر شده بود و از او خواسته بود که شرایط را برای بازگشت علی کریمی فراهم کند و این پیشنهاد با پاسخ منفی ژوزه همراه شده بود، امروز ۱۲ بازیکن پرسپولیس iبه منزل ژوزه رفتند و با او درباره مسائل مختلف پرسپولیس صحبت نمودند. آن‌ها همچنین از ژوزه خواستند تا اجازه بدهد تا کریمی iبه پرسپولیس برگردد و نکته مهم اینکه ژوزه با وجود سرسختی‌هایش در هفته‌های اخیر نرمش اولیه از خود نشان داده و گفته حاضر است درباره این مسئله بیشتر صحبت کند و این شاید اولین سیگنال برای بازگشت بازیکنی باشد که جایگاه بزرگی در میان هواداران پرسپولیس دارد.

مهدی مهدوی کیا، محسن بنگر، سید جلال حسینی، جواد کاظمیان، مهرزاد معدنچی، مهرداد پولادی، هادی نوروزی و… بازیکنانی بودند که امروز وساطت نمودند تا کریمی iبه پرسپولیس برگردد.

پیش‌تر ژوزه iبه ایسنا گفته بود تنها ۴ بازیکن پرسپولیس از او خواسته‌اند که اجازه بدهد کریمی iبه پرسپولیس برگردد و iبه همین خاطر با بازگشت کریمی موافق نیست اما حالا باید دید با درخواست ۱۲ بازیکن اصلی که عمدتا بزرگتر‌های این تیم می باشند آیا ژوزه حاضر iبه بازگشت کریمی می‌شود یا خیر، هر چند که نرمش امروز او می‌تواند هواداران کریمی را امیدوار کند تا بار دیگر پیراهن شماره ۸ قرمز را بر تن بازیکن محبوب‌شان ببینند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.