پاسخ معاون اجتماعی ناجا به درخواست بهاره رهنما

ممتازنیوز:

55-242

معاون اجتماعی نیروی انتظامی در پاسخ به درخواستی که بهاره رهنما در خصوص پیگیری کودک مفقود شده از فرمانده ناجا کرده بود، گفت: کارآگاهان برای یافتن شواهدی از این کودک در تلاش هستند، اما فرضیه قتل و یا مرگ ” محمد امین” در صدر فرضیه های طرح شده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از ایسنا، سردار دکتر سعید منتظرالمهدی با اشاره به درخواست بهاره رهنما از فرمانده ناجا، برای پیگیری ماجرای مفقود شدن کودک ۵ ساله ای به نام “محمد امین وکیلی”، ضمن تشکر از این بازیگر سینما و تلویزیون، اظهار داشت: فرمانده نیروی انتظامی در این خصوص به پلیس آگاهی دستور داد تا موضوع پیگیری و نتیجه آن را اعلام نمایند.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله پس از دریافت نخستین گزارش مفقود شدن این کودک، تحقیقات گسترده خود را برای یافتن وی، آغاز کرده و در این راستا چند فرد سابقه دار و مظنون نیز دستگیر شدند.

معاون اجتماعی ناجا خاطرنشان کرد: اگرچه کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات و بازجویی های خود به سرنخ هایی رسیدند، اما متاسفانه هنوز سرنوشت این کودک۵ ساله، دقیق مشخص نیست.

منتظرالمهدی فرضیه قتل و یا مرگ ” محمد امین” را در صدر فرضیه های طرح شده دانست و گفت: با این حال تلاش کارآگاهان برای یافتن شواهد متقن ادامه دارد.

گفتنی است، آذر ماه سال گذشته، بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون در پی ربوده شدن کودکی ۵ ساله به نام “محمدامین” در شهرستان جوین از توابع استان خراسان رضوی و مرگ تنها سرنخ این پرونده چند روز پس از دستگیری، در یادداشتی، “عاجزانه” از فرمانده نیروی انتظامی خواست که تمام تلاش‌ها برای نجات این کودک به کار گرفته شود.


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.