پاسخ منفی مسی به پیشنهاد باورنکردنی

۸ م دیماه ،

لیونل مسی پیشنهاد وسوسه انگیز ۴۰۰ میلیون یورویی آنژی ماخاچ‌کالا روسیه برای پیوستن به این تیم را رد کرده است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، لیونل مسی که چندی پیش قرار داد خود را با بارسلونا تمدید کرد یک پیشنهاد نجومی از باشگاه روسی آنژی دریافت کرده بود. به گزارش ال موندو دپورتیوو باشگاه متمول آنژی که پیش از این با به خدمت گرفتن بازیکنانی مانند اتوئو رکورد دستمزد سالانه را شکسته بود، برای جذب نابغه بارسلونا پیشنهادی فوق نجومی ارائه کرده بود تا با پرداخت ۳۰ میلیون یورو برای هر فصل به اضافه ۲۵۰ میلیون یورو غرامت به بارسلونا، گران‌ترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال جهان را رقم بزند. البته پاسخ مسی به این پیشنهاد تنها یک “نه بود و قراردادش را با بارسلونا تمدید کرد.
 
خورخه مسی پدر و مدیر برنامه های فرزندش لیونل مسی این پیشنهاد نجومی را از این باشگاه روسی دریافت کرد که قصد داشت با سرمایه‌ای حدود ۴۰۰ ملیون یورو بهترین بازیکن جهان را به ترکیب خود اضافه کند.
 
مسی که می توانست هر ساله ۳۰ ملیون یورو از این باشگاه روسی بدست آورد، ترجیح داد در بارسلونا بماند تا به شکستن رکوردها و کسب جوایز و قهرمانی ها ادامه دهد.
 
لیونل مسی چندی قبل با پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی سران باشگاه روبرو شد و تا سال ۲۰۱۸ حضورش را در بارسا قطعی کرد تا برای هر سال ۱۶ میلیون یورو دریافت کند.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.