پاسور صربستانی تیم والیبال کاله:برای بهترین نتیجه در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کردیم

۰۵اردیبهشت،

پاسور تیم والیبال کاله پس از پیروزی مقابل لیونگ چین، گفت: ما برای کسب بهترین نتیجه در این تورنمنت شرکت کردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ولادیمیر پتکوویچ پاسور صربستانی تیم والیبال کاله پس از پیروزی مقابل لیونگ چین، اظهار کرد: ما بازی به بازی بهتر کار می‌کنیم، سعی داریم که در هر مسابقه پیروز شویم. ما برای کسب بهترین نتیجه در این مسابقات شرکت کردیم. حالا باید به مرحله بعد فکر کنیم و با تمام وجود برای پیروزی در هر مسابقه بجنگیم.

وی در پاسخ به سوالی دربارهٔ سطح مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، گفت:‌ سطح این رقابت‌ها بسیار بالاست و نتایج نزدیکی هم رقم می‌خورد. همه تیم‌ها برای گرفتن نتیجه به میدان می‌روند. شاهد بودید که در بازی اول با چین تایپه ۳۲ بر ۳۰ به نفع ایران به پایان رسید و اختلاف بسیار نزدیک بود، همین موضوع نشان می‌دهد که رقابت نزدیک و پایاپایی است. خوشحالم که تاکنون بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌ایم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری دربارهٔ تفاوت والیبال ایران و اروپا، خاطرنشان کرد: قطعا فرق بسیاری بین والیبال در ایران و اروپا و آسیا وجود دارد اما به نظرم تیم ملی والیبال ایران هر روز بهتر می‌شود. خودتان هم شاهد میباشید که بهترین‌ تیم‌های والیبال جهان آماده رویارویی با تیم والیبال ایران می باشند، واقعا ایران سطح بالایی در والیبال در آسیا دارد. امسال اولین دوره حضور تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی است و تیم‌های اروپایی هم باید با این تیم بازی کنند. فکر می‌کنم شاهد بازی‌های بزرگی در سالن والیبال آزادی خواهیم بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.