پایتخت برای استقبال از مهر آماده می‌شود

جام جم آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید دوکابین و یکصد دستگاه واگن جدید مترو از اول مهر به ناوگان‌ اتوبوسرانی و ناوگان مترو خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سیدجعفر تشکری‌هاشمی افزود: اقدامات به‌عمل آمده برای اجلاس غیرمتعهد‌ها در زمینه مناسب‌سازی معابر و امکاناتی که برای این اجلاس درنظر گرفته شد، از جمله بازنگری در تجهیزات ترافیکی و نوسازی اِلمان‌های ترافیکی را برای طرح استقبال از مهر نیز مورد استفاده قرار خواهیم داد.

وی با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی حجم سفرهای شهری همزمان با شروع سال جدید تحصیلی، تصریح کرد: با استفاده از فرصت تابستان که تعداد مسافران وسایل نقلیه عمومی کمتر است، ناوگان حمل و نقل عمومی در دو بخش مترو و اتوبوسرانی مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته، ضمن این که امسال توجه ویژه‌ای به موضوع سرویس‌های مدارس خواهیم داشت.

تشکری‌هاشمی از ورود ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید دوکابین و یکصد دستگاه واگن جدید مترو از اول مهر به ناوگان‌ اتوبوسرانی و ناوگان مترو خبر داد و گفت: به این ترتیب ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار نفر به ظرفیت جابه‌جایی مسافران اضافه می‌شود، ضمن این که بهره‌برداری از خط پنج اتوبوس‌های تندرو در مسیر بزرگراه رسالت امکان خوبی برای شهروندان ساکن شرق تهران است.

به گفته تشکری‌هاشمی، مهم‌ترین دغد‌غه مدیریت شهری همچون شهروندان در سال جدید تحصیلی، تامین ایمنی دانش‌آموزان و حفظ جان این عزیزان است که البته این مساله به صورت مستقیم با شیوه ‌رانندگی موتورسیکلت‌سواران و رانندگان خودرو‌ها در ارتباط است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.