پاگانی وایرا در برنامه تاپ‌گیر رکورد شکست

۰۹ام بهمن ،

پاگانی وایرا در برنامه تاپ‌گیر رکورد شکست

Bookmark and Share

در اولین قسمت از سری تازه برنامه تاپ‌گیر (در ایران تخت گاز)، پاگانی وایرا رکورد سریع‌ترین خودروی تست شده در پیست این برنامه را به دست آورد. 

نوزدهمین فصل از محبوب‌ترین برنامه خودرو در جهان با تست پاگانی وایرا آغاز شد. در پایان این تست، استیگ راننده تاپ‌گیر با وایرا در زمان یک دقیقه ۱۳ ثانیه و ۸ دهم ثانیه پیست برنامه تاپ گیر را دور زد. سریع‌ترین زمان پیش از این یک دقیقه و ۱۵ ثانیه و یک دهم ثانیه بود که با آریل اتم وی۸ ثبت شده بود. 

پاگانی وایرا در برنامه تاپ‌گیر رکورد شکست

این سریع‌ترین زمان ثبت شده  برای خودرویی است که اجازه رانندگی در جاده را دارد. پیش از این در برنامه تاپ‌گیر پاگانی زوندا آر و فراری FXX زمانی سریع‌تر هم کسب کرده‌اند اما این دو خودرو اجازه رانندگی در جاده را ندارند و فقط مخصوص پیست ساخته شده‌اند. پاگانی زوندا آر پیست  تاپ گیر را در یک دقیقه و ده ثانیه و هفت دهم ثانیه طی کرده و مایکل‌شوماخر با فراری FXX زمان یک دقیقه و ده ثانیه و هفت دهم ثانیه را ثبت کرده است. 

پاگانی وایرا موتور دوازده سیلندری شش لیتری با دو توربو دارد که AMG برایش ساخته است. این موتور ۷۳۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. با وزن ۱۳۵۰ کیلوگرمی ماشین، شتاب صفر تا صد وایرا تنها ۳.۲ ثانیه است و حداکثر سرعتش به ۳۷۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. درباره پاگانی وایرا {اینجا} بیشتر بخوانید.
برچسب ها : پاگانی | وایرا | تاپ گیر | تخت گاز | تاریخ : ۲۰۲۴/۰۱/۲۹
  • استفاده از مطالب و تصاویر این پایگاه اینترنتی تنها با ذکر منبع و لینک به “سایت خودرو” مجاز است


www.khodroreview.com
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. حسين:

    لطفا دانلودفیلمشم بگذارید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.