پایان اولین هفته نمایش فیلم های برگزیده در دانشگاه های کشور

۲۱اردیبهشت،

به گزارش سینما پرس به نقل از ستاد خبری اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، در اولین هفته نمایش فیلم های برگزیده جشنواره، دانشگاه های صنعتی شریف،الزهرا(س)، اصفهان، بوعلی سینا، خلیج فارس، علم و صنعت ایران، تربیت حیدریه و دریانوردی و علوم دریایی میزبان جشنواره فیلم و عکس همراه تهران بودند.

این برنامه که با همکاری دبیرخانه جشنواره و خانه سینمای دانشگاهی ایران ترتیب داده شده است، دانشگاهیان سراسر کشور را با آثار برتر موبایلی که برای جشنواره همراه تهران ساخته شده اند آشنا می کند.

داوود نخ کوب مدیر اتفاق های جشنواره در این باره توضیح  داد: تعداد بسیاری از مخاطبان جشنواره همراه تهران از میان دانشگاهیان و از سراسر ایران بودند که امکان سفر به تهران و حضور در ایام جشنواره را نداشتند بنابر این با همکاری خانه سینمای دانشگاهی و کانون های فیلم و عکس دانشگاه هایی از سراسر کشور، ترتیبی اتخاذ شده است تا طی دو هفته برنامه نمایش آثار را در ۱۲ دانشگاه داشته باشیم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه برنامه های آموزشی جشنواره فیلم و عکس همراه تهران بتواند گستره مخاطبان جشنواره را با هنر فیلمسازی و عکاسی موبایلی آشنا کند گفت: اکران فیلم های برگزیده جشنواره از ۱۴ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۶ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ص/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.