پایان زمان ثبت‌نام مسکن ویژه

به گزارش نوساز، تقی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مسکن خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: روز گذشته مهلت واریز ۲۰ میلیون تومان برای مسکن ویژه تهران پایان یافت و طی زمان مقرر ۲۲۰۰ نفر حساب ۲۰ میلیون تومانی باز کردند.

وی ادامه داد: از زمان آغاز ثبت‌نام در سایت مسکن ویژه تهران، ۱۵۰۰ نفر از کسانی که حساب باز کرده‌اند، به سامانه مراجعه کرده و تعدادی فرم ثبت‌نام را به طور کامل پر کرده‌اند.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران با تاکید بر اینکه فعلا برنامه‌ای برای تمدید زمان واریز ۲۰ میلیون تومان و افتتاح حساب نداریم، تاکید کرد: در صورت نیاز امکان دارد در آینده برای بازگشایی حساب در شعب بانک مسکن به متقاضیان فرصت بدهیم.

وی از تمدید زمان ثبت‌نام در سایت در صورت نیاز خبر داد و افزود: با توجه به اینکه ثبت‌نام در بستر اینترنت و به صورت غیرحضوری انجام می‌شود، امکان بروز مشکلات احتمالی وجود دارد، بنابراین به ازای هر روز که مشکلی پیش بیاید، به زمان ثبت‌نام اضافه خواهیم کرد.

رضایی با تاکید بر اینکه تصمیم دولت برای پاسخگویی به نیاز مسکن، طرح مسکن مهر است، اظهار کرد: دولت به هیچ وجه قصد بارگذاری در تهران را ندارد. طرح مسکن ویژه بنا به نیاز و درخواست آن دسته از مردمی اجرا شد که تصمیم داشتند در تهران خانه‌دار شوند.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران همچنین تاکید کرد: دولت تمام تلاش خود را برای تکمیل کردن طرح مسکن مهر انجام می‌دهد تا پیش از پایان دولت بتواند واحدهای مورد نظر را به متقاضیان تحویل دهد.

وی با یادآوری آنکه برنامه ساخت ۴۵۰۰ واحد در منطقه تهرانسر در پروژه مسکن ویژه تهران هدف‌گذاری شده است، گفت: متناسب با هر تعداد برای این طرح حساب باز کنند، واحدها ساخته خواهند شد.

رضایی در پاسخ به اینکه با توجه به تکمیل نشدن درخواست برای تمام واحدهای تهرانسر آیا طرح مسکن ویژه در مناطق دیگر تهران از جمله منطقه ۲۲ آغاز خواهد شد یا خیر؟ خاطر نشان کرد: در صورت تکمیل شدن درخواست برای هر ۴۵۰۰ واحد آپارتمان منطقه تهرانسر، ساخت و ساز در مناطق دیگر را آغاز خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: در مناطق دیگر هدف‌گذاری‌های لازم برای ساخت مسکن ویژه انجام شده است و زیرساخت‌ها برای این منظور فراهم است و هر موقع نیاز به ساخت و ساز در این مناطق باشد، کار را آغاز می‌کنیم، زیرا زیرساخت‌های ابتدایی اجرا شده‌اند.


آخرین اخبار
منبع: لقمه
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.