پایان سفر چهار ماهه به آمریکا/ احسان حدادی فردا به ایران برمی‌گردد

۳۰م دیماه ،

haddadi-1.jpg

احسان حدادی که از مهر ماه به آمریکا سفر کرده بود ،فردا(چهارشنبه) از آمریکا به ایران می‌رسد.

به گزارش ایسنا، احسان حدادی در این رابطه گفت: در طول این مدتی که در آمریکا بودم، تمرینات بسیار خوبی را گذراندم که در سال های قبل فرصت انجام بعضی از آن ها را نداشتم. در ابتدا هفته ای ۹ جلسه به کارهای بدنسازی و دو و در بین آن به کارهای فیزیوتراپی و ماساژ می پرداختم، زیرا بهترین زمان آماده سازی برای تمرینات سنگین بود و در سال های قبل به سبب مسابقات، زمان این گونه تمرینات را نداشتم. در این مدت مقداری وزن خود را کاهش دادم، هر چند که وزن تأثیر بسیاری در پرتاب ندارد ولی می خواهم که در مسابقات جهانی مسکو به تکنیک ایده آل دست پیدا کنم.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت مربی اش به کجا کشیده شد، اینگونه پاسخ داد : سبب اصلی این که تاکنون در آمریکا مانده ام آن است که بهترین مربی را انتخاب کنم و بهترین نتیجه را در المپیک بعدی بگیرم و مطمئن هستم که می توانم ، زیرا تکنیک من بهترین تکنیک دنیاست و توانایی لازم را دارم. یکی از آن مربیان آقای اشمیت از آلمان بود که با وی مدتی به صورت آزمایشی نیز کار کردم و تصمیم بر این شد که بعد از مذاکره با فدراسیون و کمیته ملی المپیک پاسخ نهایی را بدهم.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک در پایان گفت: تمایل داشتم بیشتر از این بمانم ولی متأسفانه تمامی این مدت با هزینه خود در آمریکا بودم و هیچگونه مبلغی از فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک پرداخت نشد و ناچار به بازگشت شدم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.