پایان شیرین کمیته‌انضباطی فدراسیون بسکتبال / دوباره دیوار رسانه‌ها کوتاه بود

۳۰م دیماه ،

جلسه کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال با پایان رمانتیکی همراه بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال برای بررسی اتفاق‌های دیدار دو تیم همیاری زنجان و مهرام تهران از هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال جلسه‌ای تشکیل داد که در نهایت به گرفتن تصمیم‌هایی انجامید. این جلسه با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، اعضای کمیته انضباطی، ناظر مسابقه، مهمد بچیروویچ، مهدی کامرانی و محمدصمد نیکخواه‌بهرامی، سرمربی و بازیکنان مهرام برگزار شد که در نهایت تصمیم‌های زیر گرفته شد:

۱٫ مهمد بچیروویچ، سرمربی مهرام به پرداخت مبلغ سی میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

۲٫ مهدی کامرانی، بازیکن ملی‌پوش مهرام به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت بیست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (البته با توجه به دو خطای فنی و دیسکالیفه شدن در دیدار برابر همیاری، مهدی کامرانی طبیعتا در دو مسابقه تیمش غایب بود اما این‌که این دو جلسه مضاف بر این غیبت‌ها می‌شود یا نه، از سوی فدراسیون مشخص نشده است.)

۳٫ با توجه به اظهارات صمد نیکخواه‌بهرامی و مهدی کامرانی و تکذیب گفته‌های انتشار یافته از طرف این دو ملی‌پوش در رسانه‌ها و تعهد به کمیته انضباطی، مقرر شد در صورت تکرار اشاره به باشگاه‌ها و بازیکنان سایر تیم‌ها در مصاحبه‌های خود، شدیدا با آنها برخورد خواهد شد.

این دو ملی‌پوش در پایان جلسه خلاف صحبت‌های مطرح شده خود در رسانه‌ها را بیان کردند. به گزارش ایسنا و به نقل پایگاه اینترنتی فدراسیون بسکتبال نیکخواه‌بهرامی و کامرانی “متفقا اعلام کردند، حضور در تیم ملی برای هر فرد آرزو و افتخار است و در همین مکان اعلام می‌کنیم ما سربازان تیم ملی هستیم و تا زمانی‌که شرایط قهرمانی را داشته باشیم، با تمام وجود در خدمت تیم ملی خواهیم بود.”

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.