پایان مأموریت کاری میرزمانی در دفتر موسیقی!

۳۰ام بهمن ،

 خبرگزاری پانا: سید محمد میرزمانی مدیر مرکز موسیقی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی از پایان ماموریت کاری اش در دفتر موسیقی خبر داد و گفت: احتمال دارد با توجه به مذاکراتی که با وزارت ارشاد در حال پیگیری است ،همکاری من با دفتر موسیقی ادامه داشته باشد.

سید محمد میرزمانی مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا، با اشاره به این مطلب که مأموریت اداری او از روز اول اسفند ماه به پایان می رسد، گفت: من از روز اول اسفند ماه مأموریتم در دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به پایان می رسد و به قولی بازنشسته می شوم.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که مذاکراتی برای ادامه همکاری من در دفتر موسیقی در حال پیگیری است، اظهار کرد: البته برای ادامه فعالیت من در دفتر موسیقی گفتگوهایی در حال پیگیری است و احتمال دارد که حضور من در دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داشته باشد.

میرزمانی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری جشنواره موسیقی فجر اشاره کرد و گفت: من علاقمند بودم موسیقی نواحی به شکل جدی تری در این جشنواره حضور داشته باشد و گروه های بیشتری در این گونه موسیقی به اجرای برنامه بپردازند که این امر محقق نشد.

وی در پاسخ به این سئوال که سبب حضور گروه های پر شمار پاپ در بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر چیست، افزود: علاقه بسیاری داشتم که موسیقی جدی در جشنواره موسیقی فجر حضور پررنگ تری داشته باشد اما متأسفانه تا حدودی این امر محقق نشد.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که در جهان موسیقی پاپ به موسیقی مردمی گفته می گردد، اظهار کرد: در جهان به موسیقی مردمی پاپ گفته می گردد اما در ایران نامگذاری موسیقی پاپ متفاوت است و به موسیقی که از سازهای غربی استفاده می گردد گفته می گردد. ما علاقه بسیاری داریم که موسیقی پاپ را ایرانیزه و مردمی کنیم تا موسیقی پاپ به سمت سازهای ایرانی برود.

منبع: پانا


موسیقی ایرانیان
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.