پایان پذیره نویسی بیمه سرمد در فرابورس

۰۱م اسفند ،

بینا- ۴۰٫۱ میلیون سهم باقی مانده از ۱۶۸ میلیون سهم شرکت بیمه سرمد به قیمت هر سهم هزار ریال در پنجمین روز از طریق شبکه کارگزاری های فرابورس به پایان رسید.
به گزارش بینا، ۴۰٫۱ میلیون سهم باقی مانده از ۱۶۸ میلیون سهم شرکت بیمه سرمد به قیمت هر سهم هزار ریال در پنجمین روز از طریق شبکه کارگزاری های فرابورس به پایان رسید.
بر اساس این گزارش ،شرکت بیمه سرمد ۴۰۰ میلیارد ریال سرمایه دارد که از این تعداد۲۳۲ میلیارد ریال معادل ۵۸ درصد آن از طریق موسسین و ۴۲ درصد باقیمانده معادل ۱۶۸ میلیارد ریال آن با پذیره نویسی در فرابورس تامین شد.
همچنین در حالی حجم معاملات فرابورس به ۴۰۴ میلیون اوراق بهادار به ارزش ۹۶۴ میلیارد ریال در ۱۰۵۲۳ نوبت رسید که این حجم معاملات به معامله عمده ۱۹۰٫۲میلیون سهم بانک قوامین به ارزش ۲۸۵٫۳میلیارد ریال
این در حالی است که در میان شرکتهای فرابورسی بیشترین حجم سهام معامله شده میان سرمایه گذاران، خریدو فروش ۴۴٫۳میلیون سهم ذوب آهن بود و با رشد ۴٫۹درصدی قیمت هر سهم به نرخ ۳۴۹۶ریال رسید.
در همین حال کمترین حجم معاملات به خریدو فروش ۲۰سهم بیمه سامان اختصاص داشت و قیمت هر سهم این شرکت بیمه ای با رشد ۴٫۳ درصد به ۱۳۷۰ریال رسید.
این در حالی است که، با معامله نماد معاملاتی شرکت کویر تایر، پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و تقسیم سود نقدی، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف ۵۰ درصد، هر سهم آن با رشد ۲۳٫۲درصدی به نرخ ۲۳۴۷ ریال رسید و بیشترین افزایش قیمت را در میان سایر شرکت های فرابورسی کسب کرد.
کمترین کاهش قیمت هم با ۴٫۶درصد افت را شرکت مهندسی ساختمان تاسیسات راه آهن داشت که در پایان معاملات قیمت هر سهم ۷۷۶۱ریال را تجربه کرد.
از سوی دیگر، دربازار ابزارهای نوین مالی که هر برگه آن به ارزش یک میلیون ریال خرید و فروش می گردد، بیشترین حجم معاملات را به ترتیب، سه نماد اجاره امید ۷۵ هزارو ۸۴۰برگه، مشارکت نفت ۲۹هزار و ۷۰۰برگه و اجاره سامان ۲۸هزارو ۸۴۰برگه داشتند.
هر برگه امتیاز تسهیلات مسکن همچنان در مرز ۶۴۰ هزار ریال داد و ستد شد.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.