پایتخت معنوی ورزش کشور از کمبود زورخانه رنج می‌برد

۱۷م دیماه ،

DSC_2981.jpg

رییس هیات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه ای گفت: در بازدید هفته آینده سرپرست فدراسیون از استان کمبود زورخانه در سطح خراسان رضوی را بررسی خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا – منطقه خراسان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، داوود آقام‌علیزاده اظهار کرد: با توجه به انتخاب مشهد به عنوان پایتخت معنوی ورزش کشور از سوی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای با موافقت استانداری خراسان رضوی، توجه ویژه به زیرساخت‌های این ورزش در استان امری ضروری است.

وی با بیان اینکه در سطح شهر مشهد تنها هشت زورخانه وجود دارد که بیشتر آن‌ها در چند نقطه از شهر مشهد متمرکز می باشند و تعدادی دیگر نیاز به مرمت دارند، عنوان کرد: ما در مناطق وسیع شهر مثل قاسم‌آباد، رضاشهر و … که جمعیت ورزشکار و علاقه‎مندان بسیاری در آن وجود دارد، هیچ زورخانه‌ای نداریم.

رییس هیات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه ای خراسان رضوی با اشاره به کمبود زورخانه در شهرستان‎های استان ادامه داد: در بازدید روز پنجشنبه، ۲۱ دی ماه محمدرضا طالقانی، سرپرست فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه ای از امکانات استان خراسان رضوی این کمبودها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وی ابراز امیدواری کرد عملیات ساخت پنج زورخانه تازه با مساعدت استانداری خراسان رضوی اجرایی شود تا مشهد به عنوان پایتخت معنوی ورزش کشور گام‌های پویاتری در این عرصه بردارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.