پایدار سازی گروه های دوام محلات جنوب پایتخت در بوستان چیتگر

فروردین ۱۴۰۳

ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۹ گفت: گروههای دوام محلات ۱۳گانه منطقه ۱۹ به منظور پایدار سازی و اجرای فراگرفته های خود به بوستان چیتگر اعزام خواهند شد.

علیزاده جانشین شهردار در این ستاد درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با آغاز هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی، گروههای دوام محلات ۱۳گانه منطقه ۱۹ به منظور پایدار سازی و اجرای فراگرفته های خود به بوستان چیتگر اعزام می شوند.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: اردو پایدار سازی گروههای دوام محلات ۱۳گانه منطقه ۱۹
به منظور انسجام و آماده سازی هر چه بیشتر آنها در مقابله با بحران، بلایا، حوادث و سوانح طبیعی در بوستان چیتگر برگزار خواهد شد.
علیزاده با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح گروههای دوام محلات ۱۳گانه منطقه ۱۹ با حضور در محل اسکان اضطراری بوستان چیتگر، بر پا سازی چادر های اسکاتن اضطراری در سکوهای اضطراری این بوستان پایدار سازی می شوند.

وی ادامه داد: برگزاری اردوی یک روزه پایدار سازی گروه های دوام محلات ۱۳گانه منطقه ۱۹ از ساعت ۸ تا ۱۴ در محل اسکان اضطراری بوستان چیتگر از اقدامات اجرایی ستاد مدیریت بحران این منطقه در هفته کاهش اثرات بالایای طبیعی است.

علیزاده در پایان با اشاره به اقدامات ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۹ در این اردو افزود: برپا سازی چادرهای اسکان اضطراری، کار با تجهیزات امداد و نجات، اجرای فراگرفته های گروه های دوام محلات ۱۳ گانه منطقه ۱۹ با حضور کارشناسان ستاد مدیریت بحران و مدیریت سراهای محلات ۱۳ گانه این منطقه در محل اسکان اضطراری بوستان چیتگر از اقدامات این ستاد در اردوی پایدار سازی گروههای دوام محلات ۱۳ گانه منطقه ۱۹ است. /


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.