پای نمایندگی های متخلف خدمات پس از فروش خودرو به دادگاه باز شد

۱۱م آذر ،

پای نمایندگی های متخلف خدمات پس از فروش خودرو به دادگاه باز شد

عصر خودرو : معاون سازمان ملی استاندارد ایران از معرفی تعدادی از نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودروسازان بزرگ به دادگاه به سبب عرضه قطعات یدکی بی‌کیفیت و غیر استاندارد خبر داد.

به نقل از ایسنا بهادر کاظمی – معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران اظهار کرد: با تشدید نظارت‌ها و به دنبال بازرسی‌های صورت گرفته در یک ماه اخیر، تخلف تعدادی از نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودروسازان بزرگ محرز و به دادگاه ارسال شد.
وی با بیان اینکه سازمان استاندارد نظارت‌ها بر عرضه قطعات در شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان را تشدید کرده است، خاطرنشان کرد: البته با شرکت‌های تامین‌کننده قطعه خودروسازان بزرگ نیز جلساتی برگزار و به‌ آنها تاکید کرده‌ایم از هرگونه عرضه قطعات بی‌کیفیت در سطح شبکه خدمات پس از فروش اجتناب کنند.
معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران ادامه داد: سازمان استاندارد نسبت به هرگونه عرضه قطعات یدکی بی‌کیفیت حساس بوده و در همین زمینه به صورت مستمر بازرسی‌هایی از سطح شرکت‌های تامین کننده قطعه خودروسازان و نمایندگی‌های خدمات پس از فروش صورت می‌گیرد.
وی افزود: از تمام شهروندان می‌خواهیم که در صورت برخورد با هرگونه عرضه قطعات یدکی بی‌کیفیت مراتب را به ادارات کل سازمان ملی استاندارد ایران در سراسر کشور اعلام تا با متخلفان برخورد شود.
کاظمی تصریح کرد: در این زمینه شماره تلفن چهار رقمی در دست راه‌اندازی است تا مردم بتوانند از طریق آن شکایات خود از کیفیت کالاها را به اطلاع سازمان استاندارد برسانند.

شنبه ۱۱ آذر   ۱۲:۳۴

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.